کد خبر: ۱۸۵۲۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۰۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است تیمش با کسب سه امتیاز خارج از خانه برابر تراکتورسازی نیم فصل دوم را خوب آغاز کند.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: خوشحالم که به تبریز آمده‌ام. امیدوارم فردا بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد باشیم. تعدادی از بازیکنان‌مان در اردوهای تیم ملی بودند اما توانسته‌ایم تمرین‌های خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با آمادگی کامل به تبریز آمده‌ایم و امیدوارم سه امتیاز کسب شود. تراکتورسازی انگیزه زیادی برای بازی فردا دارد و ما هم انگیزه زیادی داریم. فردا روز بزرگی برای فوتبال ایران است و ان شاالله با کسب نتیجه خوب از تبریز خارج شویم. مطمئنا تراکتورسازی با هوادارانش قدرت زیادی دارد و خوشحالم که این تیم هواداران پرشوری دارد. بازی‌های این تیم را از دوران کودکی پیگیری می‌کرده‌ام. به آذری بودنم افتخار میکنم.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش در بازی جمعه بیان کرد:‌ امید عالیشاه مصدوم است و صادقیان را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. در نیم‌فصل پنج، شش بازیکن را از دست داده‌ایم در حالی که لیست مازادی نداشته‌ایم و توانسته‌ایم فقط دو بازیکن به نام‌های مسلمان و حاتمی را به تیم اضافه کنیم.

دایی در پایان گفت: امیدوارم نیم فصل دوم امتیازهای خوبی کسب کنیم و به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها