کد خبر: ۱۸۵۲۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۷ آذر ۱۳۹۲
از راهروهاي باشگاه پرسپوليس شايعاتي به گوش مي رسد مبني بر استعفاي مديرعامل اين تيم بعد از بازي با ستارگان ميلان.

598، رويانيان كه از بي توجهي مسئولان وزارت ورزش به استعفاي چند هفته قبلش و شايعات بركناري اش كه اين روزها در وزارت‌خانه دهان به دهان مي‌چرخد حسابي دلخور است، مي خواهد تكليفش را زودتر مشخص كند. بر همين اساس به خبرنگار بانك ورزش خبر رسيده رويانيان بازي با ميلان را بهترين فرصت براي خداحافظي خود از فوتبال مي داند.

او مي تواند بعد از اين بازي ادعا كند پرسپوليس را در بدترين شرايط تحويل گرفت و هم اكنون اين تيم را صدرنشين تحويل مي دهد. تيم رويانيان در جام حذفي نتايج خوبي كسب كرده، آث ميلان را به عنوان يكي از بزرگترين تيم هاي دنيا به ايران آورده و آكادمي باشگاه را دگرگون كرده است. اما بازيكنان اين تيم به خاطر بي‌پولي به رويانيان حمله مي كنند و وزارت ورزش هم هيچ حركت مثبتي براي بهبود وضعيت اين تيم انجام نمي دهد.

رويانيان با اين استعفا لااقل تكليف خودش را مشخص خواهد كرد. يا هواداران فشار مي آورند و وزارت ورزش او را در اين تيم ابقا خواهد كرد كه در آن صورت بايد خرج تيم را هم بدهند، يا رويانيان در اوج از اين تيم رفته و خاطره نسبتا خوبي از خود بر جاي گذاشته است. در هر صورت اين حركت براي رويانيان سودش بيشتر از ضررش است.

  بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها