کد خبر: ۱۸۵۲۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۷ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: در دیدار مقابل استقلال با هدف کسب سه امتیاز راهی مسابقه می شویم و معتقدیم که بازیکنان جوان ما این توانایی را دارند که بتوانند در زمین حریف این تیم را شکست دهند.
غلامرضا سمندر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تبریز درباره اردوی نیم فصل تیم گسترش فولاد اظهار کرد: ما بر اساس برنامه قرار بود که به کیش برویم ولی این طور نشد و در تهران اردویی دو هفته‌ای برگزار کردیم و توانستیم تیم را در آمادگی کامل نگه داریم.

وی عنوان کرد: در نخستین روز اردو نیز دیدار تدارکاتی با تیم ملی امید داشتیم و در کل اردوی خوبی بود و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر شدند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با ابراز رضایت از خریدهای نیم فصل این تیم افزود: ما در نیم فصل چندین بازیکن به تیم اضافه کردیم و این بازیکنان در اردو به تیم ملحق شدند و به آمادگی مورد نیاز برای آغاز نیم فصل دوم رسیدند و از شرایط موجود تیم رضایتمندیم.

وی بیان کرد: بازیکنان جدیدی که به تیم ملحق شدند می‌توانند در دیدار مقابل استقلال ما را یاری کنند و این اردو توانست ما را به خواسته‌هایمان برساند و مقابل استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

سمندر درباره حذف تیم گسترش فولاد از جام حذفی تصریح کرد: دیدار مقابل نفت آبادان یک بازی خاص بود و در اوایل بازی ما یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم را از دست دادیم و علاوه بر آن حریف دسته یکی انگیزه زیادی مقابل ما داشت و نباید این را فراموش کنیم که این تیم توانسته بود سپاهان را نیز حذف کند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: بازیکنان ما تمام تلاش خود را در این دیدار کردند و در طول تمرینات هم برای پنالتی نیز آماده شده بودند ولی متأسفانه ضربات پنالتی 50 به 50 است و در این مسابقه شکست خوردیم و این چیزی از شایستگی‌های بازیکنان جوان گسترش فولاد کم نمی‌کند.

وی درباره دیدار مقابل استقلال در نخستین هفته دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: دیدار مقابل نفت ضعف‌های ما را برایمان آشکار کرد و توانستیم ایرادات موجود را در مدت باقیمانده برطرف کنیم و کادر فنی برنامه‌ریزی خوبی برای این مسابقه داشتند و با ترکیب اصلی وارد این مسابقه خواهیم شد تا بتوانیم استقلال را در زمین خود با مشکل رو به رو کنیم.

سمندر تیم استقلال را قابل احترام دانست و عنوان کرد: استقلال همیشه تیم خوبی بوده است و امیر قلعه نوعی از سرمربیان خوب فوتبال است ولی ما هم گسترش فولاد هستیم و با قدرت وارد زمین مسابقه خواهیم شد تا با کسب بهترین نتیجه به تبریز بازگردیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز تاکید کرد: ما در بازی‌هایی هم که شکست خوردیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودیم و هیچ وقت برای تساوی به هیچ مسابقه ای نرفتیم و در دیدار مقابل استقلال هم با هدف کسب سه امتیاز راهی مسابقه می شویم و معتقدیم که بازیکنان جوان ما این توانایی را دارند که بتوانند در زمین حریف این تیم را شکست دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها