کد خبر: ۱۸۵۰۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۶ آذر ۱۳۹۲
آیاکسانی که با اردوکشی خیابانی کام ملت ایران را خون کردند صلاحیت تصدی ریاست دانشگاه­ ها را دارند؟
جمعی از اعضای هیئت علی دانشگاه شهید چران اهواز با ارسال نامه ای سرگشاده به برخی رسانه ها مراتب اعتراض خود را به انتصابات صورت گرفته در دانشگا ه ها اعلام کردند.

به گزارش 598 به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، جمعی از اعضای هیئت علی دانشگاه شهید چران اهواز با ارسال نامه ای سرگشاده  به برخی رسانه ها مراتب اعتراض خود را نسبته به انتصابات وزارت علوم اعلام کردند.

   جناب آقای دکتر فرجی دانا

 وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری

سلام علیکم

  دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد مثال­ زدنی آن در حیطه­ های مختلف علوم، مرهون عنایت امام عصر ارواحنا له الفداء و ایستادگی این سلاله رسول ا.... (مقام معظم رهبری) و اراده­ ی خلال ناپذیر این ملت شهید پرور است.

به تحقیق تمکین در مقابل این منابع عنایت الهی برای انسان سعادت ابدی رقم خواهد زد و نفس انسان از ملعبه قرار گرفتن دست دیگران مصون خواهد داشت.

جناب وزیر محترم، اخیرا صحنه گردانان فتنه 88 یعنی کسانی که با اقدامات زهرآگین خود التهابات اجتماعی را علیه نظام ایجاد کردند و چهره­ ی جمهوری اسلامی را لکه­ دار نمودند با لابی­گری و اعمال فشار و حربه­ های ژورنالیستی به دنبال ورود مجدد به حاکمیت هستند تا با تاخت و تاز به ارزش­های این انقلاب عقده­ گشایی نمایند.

جناب وزیر محترم، آیا سخنان مقام معظم رهبری را شنیده­اید که فرمودند، من عقیده‌ام این است که کار علمى در دانشگاه و در کشور باید جهادى باشد؛ کار علمىِ جهادى انجام بگیرد، لذا اولین حرف ما به دانشگاههاى کشور و دانشمندان کشور و نخبگان کشور این است که نگذارید این حرکت از دوْر بیفتد، نگذارید حرکت علمى کشور متوقف شود.

آیا این موضوع نزد حضرتعالی مبین نیست که انتصاب مشارکت کنندگان در فتنه و سیاست زدگی در دانشگاه­ ها قطار پیشرونده ­ی علمی را کند و جهاد علمی را مختل می­ نماید؟ آیا کسانی که موازین و مجاری قانونی را در ایام فتنه بر نتافتند و با اردوکشی خیابانی کام ملت ایران، علمای دین و تمام دلسوزان نظام را خون کردند صلاحیت تصدی ریاست دانشگاه­ ها را دارند؟

جناب آقای دکتر فرجی دانا، هشدار می دهیم جو 8 ساله ی ثبات و پیشرفت در دانشگاه­ها قربانی منویات جناحی نشود. آیا آزموده را آزمودن خطا نیست؟ آیا قابل تصور نیست که عده­ای از منصوبین اخیر حضرتعالی به دنبال ایجاد موج احساس­گرایی در دانشجویان و کشاندن فضای دانشگاهها به التهابات سیاسی مخرب هستند؟ آیا حضرتعالی مسئولیت بی­انضباطی­های آتی در دانشگاهها را می­پذیرید؟

آیا رواست کسانی که جلودار تظاهرات­ها و تحصن­های غیر قانونی در دانشگاهها بوده­اند اکنون به امید دستیابی به ریاست دانشگاهها لحظه شماری و برنامه­ریزی کنند؟  ببینید فیلم­های ضبط شده­ی آنها را در ایام فتنه. اگر نمی دانید، بپرسید از اقدامات مخرب آنها، از شعارهای موهن آنها. درک کنید منش نفاق­آلود آنها را. نگویید سوابق اغتشاشی از آنها معلوم نیست.

عدم همراهی آنها را با انقلاب انکار نکنید. این تغافل­ها و این پذیرش­ های بی­ قید و شرط رویکردهای معاندانه ­ی آنها را نسبت به نظام اسلامی تغییر نخواهد داد. مگر می­شود احتمال عقلایی خطر و انحراف را در این آقایان نادیده گرفت و به آنها مسئولیت اداره ­ی مهمترین مراکز علمی کشور را سپرد؟ رویه ­ای را که فتنه­ گران در این برهه از زمان در پیش گرفته ­اند با نیاز جامعه به یکپارچگی و جو پیش­رونده­ ی علمی- اعتقادی که اکنون دانشگاهها تجربه می­کنند در تضاد آشکار است و خدای ناکرده بها دادن به فتنه­ گرانی که هرگز از گذشته­ ی خود اعلام پشیمانی هم نجسته­ اند دهن­ کجی آشکار به مقدسات این جامعه قلمداد می­شود و نوعی تشویق نیرومند جهت موضع­ گیری­ ای فتنه انگیزانه­ی آن­ها در آینده خواهد بود.

اینجانبان اکثریت قاطع اعضاء هئیت علمی دانشگاه شهید چمران از فتنه جویان سال 88 برائت می­جوییم و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) را بر خود واجب می­دانیم و جهت حراست از جو علمی و دینی در دانشگاه لحظه­ای کوتاهی نخواهیم کرد.

جناب آقای دکتر فرجی دانا ، امیدواریم حضرتعالی فتنه 88 را خط قرمز تصمیم گیری­های خود قرار داده و وفق سخنان خود در مجلس شورای اسلامی که برای نمایندگان این ملت اطمینان بخش بود عمل نمایید.

شناسنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ممهور به خون هزاران جان عزیز است که خدای ناکرده بی­توجهی به آن (از طرف هرکس که باشد) انسان را به جرگه­ی ایادی وامانده از قطار انقلاب تنزل خواهد داد و خسران دنیوی و آخروی را برای او به همراه خواهد داشت.

والسلام

اعضاء هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها