کد خبر: ۱۸۵۰۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۶ آذر ۱۳۹۲
مدیر برنامه های هافبک استقلال گفت: «ما هر زمان اراده كنيم آندرانيك ترانسفر مي‌شود و چند تيم هستند كه به شدت پيگير جذب او هستند.»

598، در شرايطي كه محمود گودرزي به عنوان وزير ورزش و جوانان انتخاب شد اين اميدواري را براي باشگاه استقلال ايجاد كرد كه با دريافت بودجه معوقه اش از اين وزارتخانه بخش عمده اي از مشكلاتش را برطرف كند.

 

يكي از اين مسايل كه اين روزها ذهن علي فتح الله زاده را به خود مشغول كرده پرداخت قسط دوم قرارداد آندرانيك تيموريان است. بازيكني كه به رغم دريافت 30 درصد ازمبلغ قراردادش (300 ميليون تومان) از روزهاي پيش از سفر استقلال به تايلند براي مصاف با بوريرام تايلند بابت اين موضوع باشگاه را تحت فشار گذاشت و اين رويه را تا پيش از بازي با گسترش فولاد تبريز ادامه داد.

 

صحبت‌هاي سرژيك تيموريان هم در اين ارتباط بود كه اگر باشگاه استقلال طلب آندو را نپردازد برادرش راهي ليگ قطر يا امارات مي‌شود. در اين مدت فتح الله زاده طي برگزاري جلسه اي با سرژيك به او قول داد كه از اين بابت پيگير كار آندو است.

 

او اين هفته هم گفت: «از بس به تيموريان گفتم شرمنده‌ام ديگر نمي‌دانم اين بار چه بگويم.»

 

او كه روز يكشنبه به ملاقات وزير ورزش رفت به طور ويژه در مورد مشكلات مالي باشگاهش با او صحبت كرد: «از جناب گودرزي تقاضا كردم كه با نگاهي ويژه نسبت به استقلال و پرسپوليس لااقل بخشي از مطالبات مصوب مجلس را به ما بپردازند تا بخشي از بدهي‌مان به بازيكنان را بپردازيم.»

 

با اين همه برادر آندرانيك اميد چنداني به حل مشكل برادرش نداشت: «هنوز هيچ اتفاق جديدي در مورد پرداخت مطالبات آندرانيك رخ نداده است.»

 

سرژيك تيموريان همچنين در مورد جدايي احتمالي برادرش از استقلال اين موضوع را منتفي ندانست: «هنوز هيچ چيز مشخص نيست و بايد ديد باشگاه تا چه اندازه با ما همكاري مي‌كند.»

 

او در پاسخ به اين سوال كه با توجه به برگزاري اردوهاي تيم‌ملي در داخل كشور اگر آندو در استقلال بماند برايش بهتر است، اين موضوع را بي‌ربط به مشكل برادرش دانست: «اتفاقا او اگر در قطر باشد استراحتش هم قطعا بيشتر است چون درگيري هاي اينچنيني بابت دريافت حق و حقوقش را ندارد و مي تواند با خيال آسوده به فوتبالش بپردازد.»

 

سرژيك مثال‌هايي هم براي اين ادعايش داشت: «مگر اشكان دژآگه يا قوچان نژاد كه در خارج از ايران هستند جهت بازي براي تيم‌ملي مشكل دارند؟ يا جباري كه الان در ليگ قطر بازي مي‌كند نمي‌تواند در اردوهاي تيم‌ملي شركت كند؟»

 

او كه كاملا در جريان مشكلات استقلال در راه رسيدن به بودجه دولتي‌اش بود اين مباحث را بي‌ارتباط با كار برادرش عنوان مي‌كرد: «ما مسئول نيستيم كه باشگاه استقلال اوضاعش خوب نيست. مگر وقتي ما مشكل داريم مي‌آييم آن را در خيابان فرياد كنيم؟»

 

با اين‌همه سرژيك با اشاره به سپري شدن بيش از يك هفته از انتخاب وزير جديد ورزش از احتمال رفع مشكل مالي باشگاه استقلال مطلع بود: «به ما هم گفته شده كه با حضور وزير مشكل مالي باشگاه برطرف مي‌شود و قرار است تا هفته آينده اين مساله حل شود. اما طبق صحبت‌هايي كه بين ما و باشگاه رد و بدل شده استقلال بايد تا هفته آينده اين مشكل را برطرف كند.»

 

سرژيك همچنين نگران از دست رفتن پيشنهادات برادرش نبود: «به هيچ وجه نگران نيستم چون ما هر زمان اراده كنيم آندرانيك ترانسفر مي‌شود و چند تيم هستند كه به شدت پيگير جذب او هستند و هر زمان كه از استقلال نااميد شويم به يكي از پيشنهادات جدي آندرانيك پاسخ مثبت مي‌دهيم.»

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها