کد خبر: ۱۸۵۰۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۶ آذر ۱۳۹۲
موضوع اختلاف مادر مسلمان با او در خصوص انتخاب پرسپوليس در نوع خودش جالب است.

598، محسن مسلمان كه به تازگي راهي پرسپوليس شده، گفته مي‌‌شود كه علاقه شديدي به رنگ آبي دارد. در مورد اين بازيكن جوان خيلي‌ها معتقدند كه او از ته دل استقلالي است اما وقتي با جوانب منفي سعيد آذري براي حضور در اين تيم مواجه شد راهش را كج كرد و طبق خواسته و توافق مسئولين پرسپوليسي شد!

 

اما جالب است در مورد اين بازيكن جوان بدانيد كه مادر محسن مسلمان كاملا استقلالي است و زماني كه متوجه شد پسرش قصد دارد براي ادامه فوتبال راهي پرسپوليس شود به شدت از اين تصميم ناراحت بود و مدام در گوش محسن مي‌‌خواند كه قيد پرسپوليس را بزند و هيچ وقت كاري نكند تا باعث ناراحتي او و خانواده‌اش شود.

 

مسلمان در جمع دوستان و بازيكنان گفته مادرم به قدري استقلال را دوست دارد كه مي‌‌ترسيدم به او بگويم پرسپوليسي شده‌ام او واقعا عاشق استقلال است و از اينكه من به حرفش گوش نكردم و به تيم رقيبش پيوستم ناراحت بود. طي چند وقت گذشته كل‌كل جالبي بين مسلمان و مادرش به وجود آمد و خانواده او به شدت از تصميم اين بازيكن شاكي و ناراحتند.

 

از سوي ديگر وقتي مسلمان متوجه شد كه همه او را به عنوان يك هوادار پروپاقرص استقلال مي‌‌شناسند گفت: «چنين حرفي شايعه است و حال كه من به پرسپوليس پيوستم شك نكنيد به اين تيم عرق و تعصب دارم و تمام تلاشم را براي پيروزي تيم محبوبم انجام مي‌‌دهم.»

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها