کد خبر: ۱۸۵۰۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۶ آذر ۱۳۹۲
جانشين جادوگر برای بازی تراکتورسازی در مفابل پرسپولیس مشخص شد!

598، علي کريمي به احتمال زياد در بازي تراکتورسازي تبريز و پرسپوليس غايب خواهد بود. شماره 8 تراکتورسازي که از ناحيه عضله پشت ران در تمرين تيم مصدوم شده بود با وجود مداوا و مدارا به بهبودي نرسيده و کماکان فيزيوتراپي مي‌کند.

 

آسيب‌ديدگي او با تناقض‌گويي مسئولان و کادر پزشکي تراکتورسازي هم همراه بود و برخي از حضور قطعي کريمي و عده‌اي هم از غيبتش در بازي با پرسپوليس خبر مي‌دادند اما او در تمرين سرخ‌پوشان تبريزي در ورزشگاه يادگار امام (ره) غايب بود تا شايعه نبودنش مقابل پرسپوليس رنگ واقعيت بگيرد.

 

غيبت جادوگر در اصلي‌ترين تمرين تراکتورسازي نشان مي‌داد مجيد جلالي، سرمربي تيم قيد او را براي بازي بزرگ هفته آغازين نيم‌فصل دوم زده است!

 

از سوی دیگر حضور پررنگ ميثم بائو، هافبک مياني سرخ‌پوشان تبريزي در تمرينات تيم هم حاکي از اميد بستن کادر فني تراکتورسازي به ساق‌هاي اين بازيکن تکنيکي براي پر کردن جاي خالي کريمي مقابل پرسپوليس بود.

 

البته سرمربي تراکتورسازي در مصاحبه‌هاي چند روز اخيرش هم با ابهام و کنايه از وضعيت علي کريمي سخن گفته بود و به نظر مي‌رسيد احتمال غيبت کريمي را بيشتر از امکان بازي‌اش مي‌داند.

 

حالا احتمال غيبت شماره 8 تراکتورسازي در بازي با تيم سابقش بسيار بالا گرفته و البته در کنار آن شايعه ديگري هم به گوش مي‌رسد. از تبريز خبر مي‌رسد برخي از نزديکان علي کريمي و منابع نزديک به باشگاه از احتمال خداحافظي ناگهاني اين بازيکن صحبت مي‌کنند.

 

گويا مصدوميت‌هاي پي‌درپي علي کريمي را کلافه و نگران کرده و اين بازيکن از شرايط فعلي‌اش بسيار شاکي است. اين مسائل دست به دست هم داده تا شماره 8 واژه خداحافظي را به ذهنش راه دهد و با اطرافيانش از وداع با دنياي بازيگري حرف بزند.

 

کريمي که به واسطه رفتار‌هاي عجيب و تصميمات ناگهاني‌اش معروف است بعيد نيست در نيم‌فصل دوم کفش‌ها را بياويزد و خداحافظي‌اي غريبانه‌تر از فرهاد مجيدي، کاپيتان محبوب استقلال را تجربه کند.

 

کريمي که به اعتقاد فوتبال‌دوستان آخرين بازمانده از نسل طلايي فوتبال ايران است اگر تصميمش را عملي کند سريال خداحافظي‌هاي غريبانه اسطوره‌هاي فوتبال را تکميل مي‌کند مگر اين‌که مسئولان تراکتورسازي و اطرافيانش او را منصرف و به ادامه فوتبالش راضي کنند.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها