کد خبر: ۱۸۴۸۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۵ آذر ۱۳۹۲
مهاجم ایرانی تیم فوتبال استاندارد ليژ به دلیل نیمکت نشینی های پی در پی از شرایط خود در این تیم راضی نیست.

598، درست ژانويه سال 2013 و در پنجره نقل و انتقالات زمستاني بود كه رضا قوچان نژاد از تيم دسته دومي و نه چندان شناخته شده سنت ترويدن به تيم مطرح و نامدار استاندارد ليژ پيوست و قراردادي سه ساله با اين باشگاه بزرگ بست.

 

گوچي در نيم‌فصل دوم فصل گذشته چند بازي نصف و نيمه براي تيمش انجام داد و منتظر اين بود تا در فصل جديد خودش را به سرمربي ليژ اثبات كند اما تغييرات در كادر فني شرايط او را كاملا به هم ريخت.

 

مهاجم نوك تيم ملي ايران كه با گل فوق‌العاده حساسش، ايران را در اولسان كره جنوبي به جام جهاني فرستاد در فصل جديد و تا اينجاي فصل شرايط خوبي را تجربه نكرده و ظاهرا سرمربي ليژ اعتقادي به او ندارد.

 

گوچي با وجود آمار خيره كننده در تيم ملي ايران و تداوم گلزني‌هايش براي تيم ملي كشورش در باشگاه خود يك مهاجم نيمكت نشين بوده و تنها بعضا در بازي‌هاي يورو ليگ و جام حذفي به ميدان مي‌رود. او در بازي يكشنبه شب تيمش در ليگ بلژيك باز هم در ليست 18 نفره نبود و تا اينجا تنها يكي دو بار در ليگ به ميدان رفته است.

 

اين نيمكت نشيني‌ها سرانجام گوچي را به حرف آورد و او در مصاحبه‌اي كه اخيرا انجام داد اعلام كرد شرايطش در ليژ چندان خوشايند نيست. هر چند تيم او صدرنشين ليگ بلژيك است و شانس اول قهرماني به حساب مي‌آيد اما گوچي سهمي در اين موفقيت ندارد و شايد به خاطر شرايطش در تيم ملي و فصل منتهي به جام جهاني در ژانويه پيش رو تصميم جديدي بگيرد.

 

از ظواهر امر اينطور برمي آيد كه گوچي مي‌خواهد از ليژ جدا شود اما بايد ديد باشگاه او به اين بازيكن رضايتنامه خواهد داد و اصلا تيم مناسبي براي اين مهاجم ملي پوش و گلزن پيدا مي‌شود يا نه؟

ایران ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها