کد خبر: ۱۸۴۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از  پرس تي‎وي، اين نظرسنجي که از سوي خبرگزاري آسوشيتدپرس انجام شده، نشان مي‎دهد که نارضايتي راي دهندگان از عملکرد کنگره در پايين ترين سطح خود قرار گرفته است .

بر اساس اين نظر سنجي، 87 درصد از پرسش شوندگان امريکايي عملکرد کنگره را تاييد نمي کنند وبيشتر اين نارضايتي نيز مستقيما متوجه جمهوري‌خواهان و جنبش چاي است.

لري برنز از شوراي امور همشاير، معتقد است که کاهش حمايت امريکايي‎ها از نمايندگان کنگره اين کشور، بي‎دليل نيست.

لري برنز در همين خصوص تصريح کرد، اتلاف هزينه‎هاي گزاف از سوي کنگره و بي‌توجهي آن‎ها به مسايل مردم، از جمله عوامل شکاف ميان مردم و نمايندگان امريکايي است.

نتايج ديگر نظرسنجي‌ها نيز از پايين آمدن ميزان محبوبيت کنگره به پايين ترين سطح حکايت دارد.

بر اساس نتايج اين نظر سنجي‌ها ، از ماه ژوئن تاکنون ميزان رضايت مردم از کنگره ، 12.9 درصد کاهش داشته است.

بر اساس اين گزارش، امريکايي‌ها همچنين فشارها بر کنگره را افزايش داده و برمواضع خود پافشاري مي کنند.

نظرسنجي‌هاي اخير همچنين از کاهش 20 درصدي ميزان محبوبيت کنگره حکايت دارد که اين آمار در دوره‌هاي اخير بي‌سابقه بوده است.

جمهوري‌خواهان و دموکرات‎ها، نارضايتي خود را از کنگره ابراز و 30 درصد از افراد وابسته به احزاب مستقل نيز مي گويند،آنان به هيچ يک از دو حزب اعتماد ندارند.

درهمين حال حتي برخي از کارشناسان بر اين باورند که امريکا در صورت داشتن نظام پارلماني مشابه کشورهاي اروپايي، مي توانست عملکرد بهتري داشته باشد.

بر اساس اين گزارش، هرچند که کنگره امريکا اکنون درتعطيلات به سر مي برد اما پس از آن که فعاليت خود را در ماه سپتامبر از سرگيرد، مردم اين کشور بهتر به اين موضوع پي خواهند برد که آيا صداي فرياد آن‌ها شنيده مي شود يا نه و نمايندگان هم نشان خواهند داد که چقدر براي کشورشان کار خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها