کد خبر: ۱۸۴۸۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۲
مرد نزدیک به رییس جمهور دوران اصلاحات که اسمش در تیتراژ نمی‌آید!

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، پیوستن پی در پی بازیگرانی مثل «هانیه توسلی»، «رضا کیانیان» و... از یک طرف و نمایش تصویر از پشت مردی بی‌نام در بخش معرفی تهیه‌کنندگان تیتراژ ابتدایی سریال از طرف دیگر. چه ارتباطی بین این دو وجود دارد؟ چرا یکی از 3 تهیه‌کننده شاهگوش ترجیح می‌دهد با چراغ خاموش حرکت کند و نامی از او در این پروژه نباشد؟ برای آنهایی که جلو و پشت صحنه شاهگوش را با دقت دنبال می‌کنند، این یک سوال و نکته عجیب است. مردی که هم یکی از سرمایه‌گذاران شاهگوش است و هم اسمی از او در تیتراژ نیست، «احسان دلاویز» است. جوان‌ترین مشاور دولت اصلاحات و از نزدیک‌ترین افراد به رئیس جمهور اسبق. روزنامه‌نگار و ستون‌نویس هفته‌نامه «ایران جوان» که آن روز‌ها از پرطرفدار‌ترین مجلات ایران بود. از سویی دیگر احسان دلاویز 35 ساله که یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت تصویرگس‌تر پاسارگاد هم هست، یکی از مدیرعاملان شرکت‌های نفتی در چند سال اخیر بوده که به واسطه سابقه فرهنگی و قرابت با اهالی هنر، ترجیح داده است تا سرمایه شخصی‌اش را وارد شبکه نمایش خانگی کند.

 

 

اما جالب است بدانید عدم درج نامش در بین عوامل سریال به دلیل برخی مسائل رایج در پروژه‌های مختلف شبکه نمایش خانگی و اختلاف‌های رایج میان سازندگان این فیلم‌ها نیست. چنانچه او در همه مراسم این سریال از جلسه اهالی رسانه تا رونمایی سریال با حضور ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) حاضر بود و به واسطه علاقه قلبی و قبلی به داود میرباقری، بار‌ها و بار‌ها در پشت صحنه سریال حاضر شده است و همه عوامل شاهگوش او را به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان سریال می‌شناسند. به نقل از مجله مهر، ضمن اینکه نام او در پروژه بعدی تصویرگس‌تر پاسارگاد که سریال روزی روزگاری عاشقی حسن فتحی و همین طور یک فیلم سینمایی است به عنوان تهیه‌کننده اصلی، برده شده است. اما دلیل این کراهت از ذکر نامش را باید در جای دیگری جست‌و‌جو کرد.

 

 

شاید جواب این سوال را بتوان در سخنرانی دلاویز در مراسم رونمایی شاهگوش پیدا کرد. جایی که مرد پشت پرده شاهگوش، به عنوان اولین سخنران و سرمایه‌گذار شاهگوش، پشت تریبون رفت اما به جای صحبت ازشاهگوش، پی در پی از وضعیت بغرنج شبکه نمایش خانگی، تکثیر و دانلود غیرقانونی آثار و نوپا بودن آن‌ها گفت. به نظر می‌رسید او می‌کوشد جایگاهش را از سرمایه‌گذار یک اثر در شبکه نمایش خانگی به چهره‌ای دلسوز برای کل مجموعه این شبکه، ارتقا بدهد و نشان بدهد که محدود کاری او و وظیفه و حیطه عمل‌اش فقط حوزه شاهگوش نیست و در ذهنش رویایی بزرگتری مانند اقتدار این شبکه را می‌پروراند. باید دید این رویا برای شبکه نمایش خانگی عملی می‌شود؟

 

 

منبع: قانون آنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها