کد خبر: ۱۸۴۷۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۵ آذر ۱۳۹۲
چند تن از پیشکسوتان پرسپولیس در تماس با حمید استیلی گفتند: «پروین ما را خط بزند، افشاگری می کنیم!»

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، طفلکی حمید استیلی، مسئول شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که حجب و حیای خاصی دارد و تمام تلاش خود را در راه خدمت به پیشکسوتان می کند، اما ظاهرا همه کاسه کوزه‌ها بر سر او شکسته می شود.

 

ماجرا از این قرار است که علی پروین حدود 70 بازیکن پیشکسوت را به تمرینات پرسپولیس برای بازی با آث میلان دعوت کرده و البته همین تعداد هم به نظر خیلی زیاد می‌رسد.

 

از یک طرف برخی افرادی که سابقه بسیار کمی در باشگاه پرسپولیس دارند در تماس‌های جداگانه از حمید استیلی به خاطر عدم‌دعوت به تمرینات تیم پیشکسوتان گله کرده‌اند، در حالی که این بنده خدا هیچ نقشی در انتخاب مدعوین نداشته است.

 

اما نکته جالب‌تر تهدید برخی بازیکنانی است که در تمرینات حضور دارند اما به دلیل افزایش سن، اضافه وزن و ناآمادگی احتمال خط خوردن‌شان از تیم پیشکسوتان پرسپولیس وجود دارد.

 

این فوتبالیست‌های قدیمی که مثل قدیم‌ترها با علی پروین رودربایستی دارند، در تمرینات تیم پیشکسوتان و یا به صورت تلفنی خطاب به استیلی خط و نشان کشیده‌اند که در صورت خط خوردن از این تیم و عدم‌حضور در بازی با آث میلان، دست به افشاگری خواهند زد!

 

طفلکی حمید استیلی هم این وسط مانده که با همبازیان سابق خود چه کند و چه جوابی در مورد تصمیمات علی پروین بدهد؟!

 

شایان ذکر است اسامی نفرات نهایی پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی با پیشکسوتان آث میلان فردا از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها