کد خبر: ۱۸۴۷۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
 به گزارش 598 به نقل از مرصاد، امر به معروف و نهی از منکر با آثار بی بدیلش یکی از واجبات دیدنی است که باید با آموزش های درست و دقیق توسط کارشناسان مذهبی و اجتماعی به جایگاه واقعی خود در جامعه بازگردد.

بر اساس این گزارش در استان کرمانشاه انجام این فریضه الهی توسط تیم های کارشناسی ستاد امر به معروف اثرات جالب توجهی داشته که پیشتر به تعدادی از آنها اشاره شده است.

اما این بار امر به معروف باعث شده که تعهدادی از بانوان استان کرمانشاه به انتخاب خود حجاب برتر را برگزیده اند و به همین مناسبت در آخرین روز از هفته بسیج مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

در همین رابطه فرنگیس الماسی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: چادر حجاب برتر و اوج صیانت از گوهر وجودی بانوان است که باید با فرهنگ سازی درست و تبیین اصولی پایه های حجاب و عفاف روز به روز در جامعه گسترده تر شده و نهادینه شود.

وی با اشاره به تلاش بسیج جامعه زنان برای فرهنگ سازی این مهم ادامه داد: با کارهای فرهنگی انجام شده در استان کرمانشاه بسیاری از بانوان به انتخاب و اختیار خود چادر را به عنوان حجاب برتر برگزیده اند و این تاج بندگی را برای خود انتخاب کرده اند.

الماسی گفت: به همین مناسبت و برای تجلیل از این عزیزان در آخرین روز از هفته بسیج همایشی تحت عنوان "رجعت به حجاب برتر" در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد تا گامی در راستای نهادینه شدن فرهنگ حجاب کامل برداشته شود.

وی این روز را مصادف با آخرین روز هفته بسیج با عنوان امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها