کد خبر: ۱۸۴۶۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۴ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتطار پاسخ امیر عابدینی برای حضور در این باشگاه است.

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، محمد رویانیان که طی دو ساله گذشته تلاش کرده اقدامات ماندگاری را برای باشگاه پرسپولیس انجام دهد، در تازه ترین اقدام خود مذاکراتی را با امیر عابدینی انجام داده تا زمینه حضور وی در باشگاه را فراهم کند.

 

براساس مذاکرات صورت گرفته عابدینی قرار است به عنوان مشاور و رئیس سازمان فوتبال به مجموعه باشگاه پرسپولیس اضافه شود.

 

اما خود عابدینی نظر دیگری دارد: «راستش سردار رويانيان با توجه به اينكه متوجه شد چند روزي به پايان مهلت دو ماهه من براي عملي شدن به استعفاء باقي مانده صحبت كرد و ضمن ابراز تمايل براي همكاري به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپوليس اين نكته را يادآور شد كه پرسپوليس هنوز خانه من است. راستش از اين ابراز محبت حسابي شرمنده شدم و اين قضيه ثابت كرد رويانيان اگرچه از جنس فوتبال نبوده و ورزشكار حرفه‌اي هم نيست باز مرام و مسلك ورزشي دارد و به كسوت احترام مي‌‌گذارد.»

 

وی همچنین در خصوص تمایل قلبی اش برای بازگشت به پرسپولیس گفت: «پرسپوليس خانه من است. بعيد نيست قائم مقام اين باشگاه شوم. اگر خاطرتان باشد چند روز ديگر مهلت دو ماهه بنده براي كناره‌گيري از داماش به سر مي‌‌رسد و با ادامه اين روند قطعا از مديريت داماش كناره‌گيري خواهم كرد. خب خدا را چه ديديد شايد از فرداي قطع همكاري با داماش تحت عنوان قائم مقام پرسپوليس به مجمومه مورد علاقه‌ام برگشتم.»

 

محمد رویانیان که این روزها درگیر برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با میلان است، در انتظار پاسخ امیر عابدینی برای بازگشت به پرسپولیس است. عابدینی قبل از این به عنوان مدیرعامل در این باشگاه حضور داشت و بیشترین انتقال بازیکن به اروپا هم در زمان حضور وی صورت گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها