کد خبر: ۱۸۴۵۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۳ آذر ۱۳۹۲
مهاجم جدید پرسپولیس گفت: «نگاهي كه به پرسپوليس و استقلال وجود دارد، روي هيچ تيم ديگري نيست.»

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، در روزهايي كه همه قرمزپوش شدن محسن مسلمان را انتظار مي‌كشيدند، به يك‌باره فرزاد حاتمي سر از پرسپوليس درآورد تا شايد فرصت‌هاي گلزني ديگر از دست نروند.

 

همه حرفش هم اين است كه آمده تا از راه پرسپوليس به تيم‌ملي برسد: «به نفعم بود كه به پرسپوليس بيايم. اين‌طوري هم من سود كردم هم فولاد. اگر مي‌ماندم به هيچ‌جا نمي‌رسيدم چون بازي‌ام به سيستم فولاد نمي‌خورد. خيلي وقت‌ها پيش مي‌آيد كه يك بازيكن وقتي تيمش را عوض مي‌كند، فوتبالش هم متحول مي‌شود.»

 

وی ادامه داد: «از طرفي من مي‌خواهم به جام جهاني بروم و براي اينكه كی روش بازي‌ام را ببيند بايد جايي بازي مي‌كردم كه در چشم باشم. نگاهي كه به پرسپوليس و استقلال وجود دارد، روي هيچ تيم ديگري نيست. حتي در سپاهان و تراكتورسازي هم به اين اندازه ديده نمي‌شويد. من در نيم‌فصل دوم 10 گل براي پرسپوليس مي‌زنم و با همان 10 گل هم به جام جهاني مي‌روم.»

 

حاتمي اما از پس رقابت با خلعتبري و مسلمان و به ويژه سيدصالحي كه مهاجم مورد علاقه دايي است، برمي‌آيد؟ خودش كه خيلي اميدوار است: «رقابت براي فيكس بودن را دوست دارم چون باعث مي‌شود آدم بيشتر تلاش كند. هر چقدر رقباي من قوي‌تر باشند، قطعا من هم قوي‌تر خواهم شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها