598، در شرایطی که تنها پنج روز تا دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان زمان باقی مانده است، مساله حق پخش تلویزیونی این بازی مهمترین دغدغه مدیران باشگاه تهرانی را تشکیل میدهد.
در همین راستا طی چند روز گذشته مسئولان پرسپولیس به کمک یک خبرگزاری مشهور که اخیرا به شدت به این باشگاه نزدیک شده، یک جنجال رسانهای بزرگ راه انداختند در مورد اینکه چند شبکه اروپایی و آسیایی خواهان خرید حق پخش این بازی شدهاند!
این در حالی است که حتی نام یکی از این مشتریان بینالمللی هم اعلام نشد، چون به نظر میرسد اساسا هیچکدامشان وجود خارجی ندارند!
در واقع استراتژی رقیبسازی برای صداوسیمای ایران، ترفندی بود که محمدحسن انصاریفر هم در زمان ترتیب دادن بازی دوستانه با بایرنمونیخ از آن استفاده کرد و توانست به کمک همین حربه، پنج دقیقه آگهی از سازمان بگیرد! حالا هم رویانیان همین راهکار را در پیش گرفته تا بلکه بتواند بخشی از هزینههای دعوت از میلان را جبران کند.
جالب اینکه ظاهرا سیاست مدیران پرسپولیس در گام اول به موفقیت رسیده و رویانیان روز شنبه با معاون مالی سازمان صداوسیما مذاکرات خوبی داشته است.