کد خبر: ۱۸۴۴۵
زمان انتشار: ۰۳:۳۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ‌تصمیمی از سوی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات گرفته نشده است، درباره محوریت احتمالی هاشمی رفسنجانی و یا محمد خاتمی، گفت: : اگر تصمیم بر حضور باشد، فرد خاصی محور نخواهد بود.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آقای علی مطهری از اینکه نامشان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس نهم درج شود، استقبال کرده‌اند، آیا شما حاضر به پذیرش ایشان در لیست‌ اصلاح‌طلبان هستید؟ گفت: اول باید دید که اصلاح‌طلبان میخواهند در انتخابات شرکت کنند یا خیر و آیا اصلاً لیستی ارائه خواهند کرد یا نه. تا پس از مشخص شدن این موضوع، درباره قرارگرفتن نام آقای علی مطهری در لیست اصلاح‌طلبان نیز تصمیم‌گیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که پس تا این لحظه اصلاح‌طلبان تصمیمی درباره حضور در انتخابات نگرفته‌اند؟ اظهار داشت: تا این لحظه هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

منتجب‌نیا همچنین در پاسخ به این سوال که در صورت حضور در انتخابات با محوریت آقای خاتمی فعالیت خواهید کرد یا آقای هاشمی؟ خاطرنشان کرد: اگر تصمیم بر حضور گرفته شد، فرد خاصی محور نخواهد بود و همه اصلاح‌طلبان در کنار هم حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: اگر شرایط را مناسب ندیدیم، مثل بقیه شهروندان و به صورت عادی در انتخابات حضور خواهیم یافت.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در پایان گفت که هنوز خودش برای کاندیداتوری به تصمیم نرسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
نتیجه اصلاح طلبان هیچ وقت به ثمر نمی رسه این که یه امر معلومیه...
اما نوه امام (ره) چه طور؟
نوه امام(ره) هم تو نتیجه اصلاح طلبانه پس راه امام(ره) هنوز ادامه داره ونیازی به اصلاح نیست.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها