کد خبر: ۱۸۴۳۴
زمان انتشار: ۱۷:۳۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۰
598: سایت آینده در هماهنگی کامل با دفتر اطلاع رسانی استاد شیخ حسین انصاریان به تحریف سخنان وی پرداختند.
 
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، ماجرا از آن جایی شروع شد که آيت الله شیخ حسین انصاریان، در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با اشاره بحث بي‌حجابي‌ها و جريان‌ انحرافي در باطن دولت از مردم عذر خواهی کرد.
 
پس از آن سایت آینده منتسب به مهدی هاشمی با جنجال‌آفريني و دروغ‌پراكني اقدام به تحريف سخنان این عالم حوزه پرداخت به طوری که این طور القا می کرد که اظهار پشیمانی شیخ حسین انصاریان از انقلاب اسلامی بوده است!
 
سایت آینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شیخ حسین انصاریان با تیتر "پوزش واعظ مشهور از مردم: انقلابی كه ما می خواستیم، اینها نبود" با تحریف سخنان وی نوشت: شیخ حسین انصاریان، شب گذشته در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارك رمضان پس از چند بار قسم خوردن گفت: مایی كه شعار دادیم، منبر رفتیم، بیانیه دادیم، شما رو فرستادیم جلو كه انقلاب كنید، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم، اما این وضعی كه پیش اومده رو نمی خواستیم. وی در میانه قرآن به سر گرفتن، با سوز و گداز خطاب به مردم اظهار كرد: مردم! ما رو ببخشید؛ ما به شما وعده هایی دادیم كه نشد. نمی خواستیم شما تو فشار باشید..
 
تحریف سخنان وی توسط سايت منتسب به متهم لندن نشين فتنه 88 به نقل از حجت‌الاسلام والمسلمين شيخ حسين انصاريان به سرعت با استقبال رسانه‌هاي بيگانه حامي‌فتنه مواجه شد.
 
یک روز بعد حجت‌الاسلام والمسلمين شيخ حسين انصاريان در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاري ها، به جنجال‌آفريني و دروغ‌پراكني سايت‌هاي ضدانقلاب كه اقدام به تحريف اظهاراتش در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حسينه‌همداني‌ها كرده بودند، واكنش نشان داد.
 
وي با اشاره به اينكه منظورش از سخنانش در مراسم شب قدر، ندامت از انقلاب اسلامي نبوده است، افزود: دليل عذرخواهي بنده از مردم، بحث بي‌حجابي‌ها و جريان‌ انحرافي در باطن دولت بوده است نه انقلاب اسلامي.
 
پس از این تکذیبیه پایگاه اطلاع رسانی شیخ حسین انصاریان که توسط دفتر وی اداره می شود در اقدامی جالب توجه اطلاعيه اي به اين شرح صادر كرد که در ماه مبارك رمضان وخصوصا در روزهاي اخير حضرت استاد انصاريان هيچگونه مصاحبه و گفتگوي رسمي با رسانه ها وخبرنگاران آنها نداشته اند وسخنان استاد در شب قدر بيست و سوم رمضان عينا مطالبي است كه در سايت ايشان آمده است و هر مطلب مغاير با آن مورد تاييد نمي باشد.
 
بلافاصله سایت آینده معلق بین فیلترینگ در اقدامی هماهنگ این تکذیبیه را منتشر کرد و جالب تر اینکه این تکذیبیه را منتسب به استاد شیخ حسین انصاریان کرد و نوشت: واكنش صریح شیخ حسین انصاریان به تكذیب دروغین سخنانش+ فیلم!
 
این در حالی بود که صبح امروز شیخ حسین انصاریان در مراسم راهپیمایی روز قدس بار دیگر اعلام کرد که سایت های فتنه گر اقدام به تحریف سخنان وی کرده اند و او از انقلاب پشیمان نیست.
 
گفتنی است روز گذشته نیز یکی از خبرنگاران که قصد داشت با شیخ حسین انصارین مصاحبه کند توسط یکی از نزدیکان استاد انصاریان به نام (الف-الف) منع شد.
 
پیش از این در ایام فتنه 88 سایت های فتنه گر تلاش وافری در تحریف سخنان علما و مراجع عظام تقلید داشتند به طوری که سعی در پوشش مواضعی از ایشان در ضدیت با نظام و رهبری داشتند.
 
به نظر می رسد این اقدام پایگاه اطلاع رسانی شیخ حسین انصاریان و سایت آینده نیز در جهت تحریف سخنان این عالم عظیم الشان باشد.
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها