کد خبر: ۱۸۴۳۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۲ آذر ۱۳۹۲
من دوست ندارم از این کارها انجام بدهم. تمرکز ما روی آسیاست ولی پرسپولیسی‌‌ها چون یک جورهایی بیکار هستند سراغ بازنشسته‌های میلان می‌روند تا سرگرم شوند.
قانون آنلاین- مانور رسانه ها روی حضور تیم پیشکسوتان میلان در تهران و رویارویی این تیم با پرسپولیس، واکنش علی فتح الله زاده را برانگیخته. او که قبلا گفته بود بازی کردن با پیرمردهای میلانی افتخار نیست و قصد دارد به زودی یک تیم بزرگ واقعی را به ایران بیاورد، در جدیدترین اظهارنظرش مدعی شده پرسپولیسی ها از فرط بیکاری روی به چنین کارهایی آورده اند.

فتح الله زاده گفته:« من دوست ندارم از این کارها انجام بدهم. تمرکز ما روی آسیاست ولی پرسپولیسی‌‌ها چون یک جورهایی بیکار هستند سراغ بازنشسته‌های میلان می‌روند تا سرگرم شوند.»

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه این مصاحبه به این ادعای امیر قلعه نویی که گفته بود "باشگاه استقلال پول ندارد چی توز موتوری بخرد، چه برسد به اینکه بازیکن بخرد" هم واکنش نشان داده تا ثابت کند این روزها اعصاب درست و حسابی ندارد:« شاید پول چی‌توز موتوری نداشته باشیم ولی آندو، نکونام، ‌رحمتی و منتظری را داریم که قطعا هزینه زیادی برای آنها انجام شده. قلعه‌نوعی فقط لیست بدهد و بازیکن تحویل بگیرد. چی‌توز موتوری که سهل است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها