کد خبر: ۱۸۴۳۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۲ آذر ۱۳۹۲
غش كردن عابر بانك فوتبال ايران به سمت اردوي تيم وزنه‌برداري همه را سورپرايز كرد.

598، بدقولي‌هاي مالي انگار در پرسپوليس اپيدمي شده است. اوضاع آنقدر فاجع‌آميز است كه حتي بازيكنان سر به زيري نظير جلال حسيني نيز ديگر كاسه صبرشان لبريز شود و لب به انتقاد بگشايند.

 

البته اين ماجرا تنها در خصوص خودي‌ها صادق نيست چرا كه مقامات پرسپوليس اوايل هفته با ناديده گرفتن وعده خود به عجماني‌ها مبني بر پرداخت قسط دوم خلعتبري نشان دادند كه براي آنها خودي و غريبه تفاوت ندارد.

 

در حالي كه قرار بود هدايتي براي قسط دوم خلعتبري دست به جيب شود و پرونده را مختومه كند اما به وعده‌‌اي كه داده بود عمل نكرد تا سرخپوشان به شدت مورد غضب طرف اماراتي‌ قرار بگيرند.

 

البته اين نوسانات مالي در رأس باشگاه پرسپوليس چيز عجيبي نيست چرا كه در حال حاضر مديريت رويانيان يكي از مقروضان بزرگ فوتبال ايران اعم از طرف‌هاي داخلي و خارجي است. اما در پرونده خلعتبري ماجرا به گونه‌اي ديگر رقم خورد. در حالي كه گفته مي‌‌شد هدايتي پرداختي دوم پرسپوليسي‌ها به عجمان را تقبل خواهد كرد، اما غش كردن عابر بانك فوتبال ايران به سمت اردوي تيم وزنه‌برداري همه را سورپرايز كرد.

 

هدايتي در حالي دست پر و براي پرداخت پاداش قهرمانان المپيك راه اردوي تيم وزنه‌برداري را در پيش گرفته بود كه همين اوايل هفته پرسپوليسي‌ها را به لحاظ مالي ناك اوت كرده بود. هدايتي كه به نظر از علاقه‌اش به فوتبال كاسته شده است ترجيح داد به جاي سرمايه‌گذاري بي‌‌بازگشت در اين رشته ورزشي پاداش 75 ميليوني قهرمانان المپيك را به آنها اهدا كند.

 

حالا بايد ديد با توجه به اين تصميم غيرمنتظره هدايتي مسئولان پرسپوليس چه تصميمي در خصوص مراودات خود با هدايتي خواهند گرفت.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها