کد خبر: ۱۸۴۲۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۲
دروازه بان پرسپوليس از نيمكت نشيني هاي پياپي در اين تيم به ستوه آمده و در آستانه اخراج قرار دارد.

598، محمد رويانيان طي شنبه و يكشنبه تكليف عليرضا حقيقي را مشخص خواهد كرد. مديرعامل پرسپوليس ابتدا بايد با روبين كازان صحبت كنند كه آيا روس ها دروازه بان سكونشين‌شان را مي‌خواهند يا خير. اگر آنها او را نخواستند آن وقت بايد براي او دنبال تيم بگردند.

 

در بازي پرسپوليس و راه آهن، حقيقي با گرمكني بازي مي كرده كه دايي به او دستور داده تا آن را در بياورد تا بتواند بهتر عكس العمل نشان دهد ولي دروازه بان جوان قبول نكرده و به خاطر سردي هوا لباسش را در نياورده.

 

بعد از گل خوردن، دايي غلامپور را مي فرستد تا به او بگويد اين گرمكن را دربياورد وگرنه هم مربي دروازه بانان را اخراج خواهد كرد و هم حقيقي را. حقيقي جواب غلامپور را به تندي مي دهد و پس از تعويض هم به رختكن مي رود.

 

علي  دايي، برادرش و شيريني را مي فرستد تا به اين بازيكن بگويند بيايد دور زمين بدود ولي حقيقي آنقدر بد جواب محمد دايي را مي دهد كه نزديك بوده كار به درگيري فيزيكي بكشد.

 

شنيده شده اگر شيريني نبود مطمئنا درگيري لفظي اين دو به زد و خورد مي‌كشيد. حالا دايي، حقيقي را در اختيار باشگاه قرار داده و گفته از نظر من او اخراج است و رويانيان هم گفته در جلسه اي كه به زودي برگزار خواهد كرد براي اين دروازه بان تصميم خواهد گرفت.

 

با شناختي كه از دايي وجود دارد بعيد است از اين بي انضباطي ها به سادگي بگذرد و حقيقي بايد به فكر ترك اين تيم باشد.

بانك ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها