کد خبر: ۱۸۳۶۱۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۲


ايمان مبعلي اظهار کرد: خوشحالم که در نيم‌فصل اول ليگ هم من و هم تيمم توانستيم عملکرد قابل قبولي را ارائه دهيم و علاوه بر من، چند بازيکن ديگر تيم‌مان هم هستند که از سوي چند باشگاه پيشنهاد دارند. زماني که بازيکنان يک تيم پيشنهادهاي خوبي دارند، اين نشان مي‌دهد که خوب کار کرده‌اند و من اين را به مردم خوزستان به خاطر حمايت‌هايي که از ما داشته‌اند، تبريک مي‌گويم.

به نقل از ايسنا، بازيکن تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به مديريت باشگاه هم تبريک مي‌گويم چرا که بسيار موثر بوده‌اند و اقدامات‌شان به صورتي بود که بتوانيم طبق برنامه کار کنيم و هيچ مشکلي نداشته باشيم و فقط به فکر فوتبال باشيم که همين موضوع باعث شد شش، هفت بازيکن خوب بوده و از چندين تيم پيشنهاد داشته باشند. خود من از چند باشگاه از جمله استقلال تهران و راه‌آهن پيشنهاد دارم که البته باشگاه استقلال خوزستان تا اين لحظه موافقت نکرده است.

مبعلي افزود: استقلال تهران تيم بزرگي است و احتمال اين‌که قهرمان هم شود، وجود دارد. ضمن اين‌که مربيان تيم‌ملي هم راحت‌تر بازيکنان را در اين تيم‌ها مي‌بينند. من هم بازيکن حرفه‌اي هستم و دوست دارم به استقلال تهران بروم. به هر حال اگر هر دو باشگاه به توافق رسيدند و باشگاه استقلال‌خوزستان رضايت‌نامه من را صادر کرد که به اين تيم مي‌روم، در غير اين صورت با تمام وجود براي استقلال خوزستان بازي مي‌کنم.

وي در ادامه درباره شرايط تيمش پيش از آغاز نيم‌فصل دوم گفت: اکنون تيم‌مان در اردوي انديمشک است و قرار است در اين اردو بازي دوستانه هم داشته باشيم. فکر مي‌کنم اگر کمي خوش‌شانس باشيم و باتوجه به بازيکناني که به جمع‌مان اضافه خواهند شد، مي‌توانيم در نيم‌فصل دوم عملکرد بهتري داشته باشيم.

هافبک تيم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: در نيم‌فصل اول در چهار، پنج بازي واقعا بدشانس بوديم، ضمن اين‌که اشتباهات داوري هم صد درصد به ضرر تيم ما بود و نتايج را تغيير داد. به هر حال هدف ما اين است که درنهايت جزو 10 تيم بالاي جدول باشيم که در اين راستا بايد ابتدا به صورتي کار کنيم که از بابت سقوط استرسي نداشته باشيم و بعد هم به رسيدن به جايگاه‌هاي بالاتر فکر کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها