کد خبر: ۱۸۳۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

بولتن نیوز- ساعت 6 عصر امروز نچیروان بارزانی - نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق و معاون مسعود بارزانی - به همراه یک هیات رسمی از مقامات امنیتی و سیاسی اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد.

نچیروان بارزانی معاون مسعود بارزانی

یکی از کارشناسان امنیتی در گفتگویی با بولتن نیوز اظهار داشت که این سفر آغاز تحکیم روابط مجدد جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق است و جمهوری اسلامی از دیدار مقامات اقلیم استقبال کرده و بزودی هم شاهد حضور آقای مسعود بارزانی در تهران خواهیم بود.

لازم به ذکر است که حضور و اقدامات گروهک تروریستی پژاک، موجب ایجاد ناامنی سیاسی و اقتصادی در کردستان ایران و عراق شده است و مقامات اقلیم کردستان هم خواستار یافتن راه حلی برای چاره جویی این موضوع هستند.

لازم به ذکر است که امروز آقای مسعود بارزانی در سخنانی اظهار داشت: پ ک ک و پژاک یک پیکره هستند و با غوغا و جنجال و ترور هم نمی توان مطالبات  مردم کردستان در ایران و ترکیه، را مطالبه کرد و راه قانونی و پارلمان و مشارکت، چاره درد است.


مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق


مسعود بارزانی همچنین اظهار داشت: ما نمی خواهیم با اقدام تهدید آمیز این فرقه را از خاک اقلیم کردستان اخراج کنیم، زیرا برادرکشی و جنگ کرد با کرد، حرام است.

بولتن نیوز آمدن نچیروان بارزانی به ایران را سرآغاز تجدید میثاق مقامات محلی کردستان عراق با جمهوری اسلامی ارزیابی می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها