کد خبر: ۱۸۳۵۳۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۰     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
ویژه‌برنامه «فرمانده» به مناسبت هفته بسیج با همکاری مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی (فرا) از پنج‌شنبه 30 آبان تا چهارشنبه 6 آذرماه 92 از رادیو جوان پخش می شود.
به گزارش پایگاه 598، این برنامه جذاب با ساختار مسابقه‌ای سعی دارد به بررسی جنگ نرم و پدافند غیرعامل بپردازد.

در این برنامه، مجری خطاب به دو گروه از جوانان فعالِ فضای مجازی و با حضور سه نفره داوران (آقایان مهدی صرامی، روح‌الله مومن نسب و ابوذر منتظر القائم) موقعیت های فرهنگی، رسانه‌ای و اقتصادی که کشور در آن‌ها با دشمن در حال جنگ است را به شکل سؤال مطرح می‌کند و پس از آن دو گروهِ شرکت‌کننده 15 دقیقه وقت دارند تا نقشه خود را برای مواجهه با آن موقعیت، ترسیم کرده و در زمان مشخصی توضیح دهند.

در پایان تیم داوری پس از استماع نقشه عملیاتی دو تیم، امتیازات خود را به دو گروه اعلام می‌کنند و گروهی که امتیاز بیشتری داشت به عنوان گروه برنده اعلام می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و سردبیری قاسم اورنگی و گویندگی فاطمه عباسی در هفته بسیج هر روز ساعت 12:15 دقیقه از شبکه رادیو جوان پخش می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برنامه‌های رادیو جوان را در استان های مختلف از طریق این امواج (کلیک کنید) دریافت کرده یا با کلیک بر روی این لینک، در ساعت 12:15 پنج‌شنبه 30 آبان تا چهارشنبه 6 آذرماه، برنامه «فرمانده» را بر روی اینترنت بشنوند
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها