کد خبر: ۱۸۳۴۱
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۰۳ شهريور ۱۳۹۰
 امسال در حالی به استقبال این روز خدا می رویم که امت اسلامی طی یکسال گذشته تحولات شگرفی را سپری کرده و از گردنه های خطیری گذشته است. خداوند حضرت روح الله را با امیرالمونین(ع) محشور کند که الحق بیان او ذوالفقار علیست در عصر حاضر. کلام روح الله در اعلام روز جهانی قدس شمشیری است که هر سال برقی دیگر از آن می جهد و بر ذلت صهیونیستها می افزاید.

روز قدس روز به عرصه آمدن یکپارچه سربازان اسلام است بر علیه جبهه کفر و استکبار جهانی؛پاسداشت این روز بر امت اسلامی و دشمنانش تاثیرات زیادی دارد. در ادامه برخی از این تاثیرات مرور می گردد.



در مصر و تونس که مردم از بند حاکمان ضددین و نوکران استکبار رهایی یافته اند، امسال روز قدس شوری دیگر دارد. از یک طرف آزادی حضور ملت در خیابان منجر به افزایش بی نظیر جمعیت و نمایش تاریخی نفرت از اسرائیل خواهد شد و از سویی دیگر همین نمایش قدرت منجر به سنگین شدن کفه ترازو به نفع امت اسلامی و گروههای حامی مقاومت در این دو کشور می گردد.

در سوریه روز قدس موجب تحکیم پایه های حکومت بشار اسد و ناامیدی بیگانگان از این ملت خواهد شد. مگر نه این است که جرم اصلی بشار اسد حمایت از محور مقاومت است و عدم سازش با صهیونیستها موجب چنین بحرانی برای حکومتش شده است! روز قدس دشمنان سوری اسرائیل به میدان خواهند آمد و قطعا" این حضور گسترده سندی دیگر خواهد شد بر پایداری هر چه بیشتر حکومت اسد و جبهه مقاومت در منطقه.

در یمن و بحرین روز قدس فرصتی برای تنفس مجدد و ضربه زدن به استکبار است. مردم مظلوم بحرین این بار با فراغ بال بیشتری می توانند آرمانهای خود را فریاد کشند چراکه امید می رود مزدوران حاکم بر بحرین برای متهم نشدن به همیاری با اسرائیل، به مومنین فرصت ابراز عقیده بدهند.

روز قدس در کشورهای با حاکمیت سرسپرده که هنوز بیداری اسلامی در آنها چندان خیزشی نداشته است، می تواند سرآغاز فصل جدیدی از حرکات اجتماعی و انقلابی مسلمین باشد. عربستان و اردن و... ماههاست که این خطر را بیخ گوش خود احساس کرده اند. مردم این کشورها برای آغاز جنبش نیاز به جرقه ای دارند که روز قدس می تواند این فرصت را فراهم کند. این روز مقدس می تواند سرآغازی باشد بر نابودی سایر جیره خواران استکبار در منطقه.

حتی محرومین انگلیسی نیز از روز قدس بی بهره نمی مانند. چنانچه از خبرها استنتاج می شود، خیل عظیمی از معترضان انگلیسی، افرادی هستند که اصلیت خاورمیانه ای دارند. قطعا" این افراد یکبار دیگر علیه ظلم برخواهند خواست و همین نمایش قدرت به صهیونیستها خواهد فهماند که حتی در دل نزدیکترین یارانشان نیز امنیت ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها