کد خبر: ۱۸۳۱۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۲۸ آبان ۱۳۹۲
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نماینده شاهین شهر از پاسخ وزیر راه در مورد علت عدم ادامه پروژه مسکن مهر قانع نشد و بنا شد تا موضوع در صحن علنی مجلس مطرح شود.
محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون عمران حاضر شد که در دو مورد بنا شد تا در جلسات جداگانه مسائل مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد و در یک مورد نیز سوال به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

وی افزود: ابتدا سوال حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر از وزیر در ارتباط با علت عدم ادامه پروژه مسکن مهر مطرح شد که وزیر در پاسخ عنوان کرد: پروژه مسکن مهر توسط این دولت متوقف نشده ونام‌نویسی در خصوص آن از حدود یک سال قبل متوقف شده است و این دولت نیز به تمام تعهدات در این خصوص پایبند است و پس از انجام تعهدات مسکن مهر طرح جدید دولت در این حوزه به مجلس ارائه خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: حسینعلی حاجی‌دلیگانی از پاسخ وزیر قانع نشد و بنا شد تا سوال در صحن علنی مجلس مطرح شود.

رضایی خاطر نشان کرد: سوالات بعدی نیز از سوی محمد قسیم عثمانی و حسن کامران دستجردی نمایندگان بوکان و اصفهان ‌در خصوص مسائل منطقه‌ای و نیز اعطای زمین به جانبازان زیر 25 درصد بر اساس برنامه پنجم مطرح شد که بنا شد در جلسات جداگانه این موضوعات بررسی و مورد حل و فصل قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها