کد خبر: ۱۸۲۹۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۲۸ آبان ۱۳۹۲
سرپرست تیم استقلال گفت: «به این ایام عزیز قسم می خورم که قلعه نویی در جلسه مجلس شورای اسلامی هرگز به فردوسی پور تهمتی نزد.»

598، میرشاد ماجدی درباره اظهاراتش در برنامه 90 دوشنبه شب عنوان کرد: «متاسفانه برخی افراد کم مایه فقط یاد گرفته اند از آویزان شدن به انسان های دیگر نردبان ترقی خودشان را بسازند ولی ما می دانیم و یاد گرفته ایم که کار بد هرگز پنهان نمی ماند و روزی مشخص می شود که پشت پرده چه خبر است.»

 

وی ادامه داد: «امیر قلعه نویی اگر به یک ویژگی معروف باشد رک گویی است. او در خود مجلس حرف هایی زد که باید در همانجا باقی بماند و اگر بیرون بیاید زلزله راه می اندازد اما من از آنجا که می دانستم برخی افراد می خواهند میانه او و عادل فردوسی پور را بدتر از این چیزی که الان هست کنند روی خط 90 رفتم و برخی واقعیت ها را گفتم.»

 

سرپرست استقلال تاکید کرد: «من نمی خواهم نام فردی که از آن جلسه، خبرچینی کرد و به عادل انحراف فکری داد را بگویم ولی ما می دانیم این شخص فردی است که مثلا به اخلاق گرایی شهره است و این بار هم اخلاق را مشخصا معنی کرد!»

 

وی ادامه داد: «از قلعه نویی در جلسه ای که در مجلس داشتیم سوال کردند که مشکل فوتبال چیست؟ او حرف های مهمی زد که اگر در یک جمله بخواهم بیان کنم این است که اجازه بدهند فوتبال دست فوتبالی ها باشد. بعد بحث 90 شد. عین جمله ای که قلعه نویی گفت این بود که برنامه 90، برنامه خوبی است و فوتبال به آن نیاز دارد اما بحث قداست شکنی در آن ایراد بزرگش محسوب می شود. حتی قلعه نویی گفت این مساله را به عادل و به صورت رو در رو هم بیان کرده است.»

 

ماجدی تاکید کرد: «جالب اینکه کل این بحث 30 ثانیه هم طول نکشید اما همان آدم هایی که می خواهند خودشان را بزرگ کنند و به 90 تکیه کنند، بلافاصله پس از این جلسه به فردوسی پور گفته اند که قلعه نویی بحث دلالی را در مجلس مطرح کرده است. خدا شاهد است به این ایام عزیز قسم می خورم که قلعه نویی در  جلسه مجلس شورای اسلامی هرگز به فردوسی پور تهمتی نزد.»

 

سرپرست استقلال تاکید کرد: «به افرادی که در این فوتبال از این راه ارتزاق می کنند و نان شان در دعوای دیگران است هشدار می دهم دست از این رویه بردارند. در غیر این صورت ناگزیر می شوم نام شان را برای هواداران استقلال بیان کنم تا رسوا شوند. در این ماجرا نه قلعه نویی تقصیری داشت و نه فردوسی پور.»

 

ماجدی افزود: «من به دیگران کاری ندارم. تلاش من این است که سو تفاهم ها میان امیر قلعه نویی و عادل فردوسی پور را حل کنم. حداقل به خاطر آنهایی که در این وسط افتاده اند و آتش بیار شده اند به تلاشم ادامه می دهم. اطمینان دارم حل این مساله به فوتبال ملی ما کمک می کند.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها