کد خبر: ۱۸۲۹۰۶
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
پارسه توانسته امسال در ليگ يک به يک مدعي تبديل شود و اين را از نتايج اين تيم مي توان فهميد،نکته جالب پارسه علاوه بر نتايج خوبش حضور بازيکنان اسمي مثل محمد پروين،سيد عباسي و مومن زاده است که همين عوامل باعث رونق بازي هاي اين تيم شده و با توجه به حضور امامي فر به عنوان سرمربي و کاوه عابديني مدير عامل اين تيم که برادر زاده امير عابديني بزرگ است ناخود آگاه آدم را ياد پرسپوليس دهه 70 مي اندازد.

در همين زمينه با کاوه عابديني صاحب امتياز موسسه فرهنگي و آموزشي عالي پارسه و تيم فوتبال پارسه صحبت کرديم مصاحبه سايت گل با کاوه عابديني اين مدير جوان را بخوانيد.

علت ورود به فوتبال؟

من سال 1375 کار فرهنگي و اموزشي را شروع کردم،ورزش در خانواده ما جزو مهمي از زندگي ما بوده و در اين زمينه فعاليت هاي مختلفي داشته ايم.ما تصميم گرفتيم در موسسه آموزش عالي پارسه کار ورزشي هم انجام بدهيم و پس از تحقيقاتي که که کرديم در بين واليبال و بسکتبال و فوتبال بالاخره فوتبال را انتخاب کرديم و در اين زمينه غعاليت خودمان را شروع کرديم.ما حتي در اين زمينه ايده و طرح هاي جتمعي براي آکادمي داريم کهدر فرصت مناسب آنها را آغاز مي کنيم.

هدف امسالتان در ليگ دسته اول؟

ما يک برنامه 3ساله داشتيم که از سال 90 شروع شد و امسال با تمام توانمان براي هدف اصلي خودمان که رسيدن به ليگ برتر است تلاش مي کنيم.

استفاده از بازيکنان اسمي و با تجربه؟

هر تيمي تشکيل شده از بازيکنان با تجربه و جوان و ترکيب اين دو مي تواند به موفقيت يک تيم کمک کند.

از بعد رواني و فني هم اين مسئله تاثير مثبتي داشته و اميدواريم مجموع اين مسائل به موفقيت ما کمک کند.

کمک آموزشي و تحصيلي به ورزشکاران؟

100 درصد از ابتدا هم که وارد شده ايم کمک کرده ايم.ورزشکاراني که دوست داشته اند تحصيل کنند به انها سرويس هاي خوبي داده ايم و حتي در تيم هاي پايه خودمان فعاليت هاي خوبي در اين زمينه داشته ايم.

افق شما در فوتبال؟

آنچه که در توانمان است اين است که بتوانيم نقش مثبتي در ورزش به خصوص فوتبال داشته باشيم،ما تا کنون 200 هزار دانشجو در موسسه آموزشي پارسه داشته ايم که از امکانات ما استفاده کرده اند و اين به ما کمک شاياني مي کند تا بتوانيم آنچه که در انديشه خودمان داريم به آن جامع عمل بپوشانيم.هدف ما يک فرهنگ سازي خوب در زمينه فوتبال و تحصيل است و مي خواهيم پارسه را به يک پايگاه خوب براي تحصيل ورزشکاران به خصوص فوتبالي ها تبديل کنيم.

کمک از عمو خودتان عابديني بزرگ؟

خب بله ايشان عموي بنده هستند و هميشه از راهنمايي هاي و برنامه هاي ايشان استفاده کرده ايم.در بحث مديريت من شاگرد ايشان هستم و اميدوارم بتوانم در اين زمينه به اهدافي که در ذهن دارم برسم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها