کد خبر: ۱۸۲۹۰۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۲۷ آبان ۱۳۹۲

مس هنوز نتوانسته در بازار نقل و انتقالات عمکرد مثبتي داشته باشد در همين رابطه با سرمربي اين تيم پرويز مظلومي که کار سختي را پيش رو دارد صحبت کرديم،مظلومي که از محبوبيت بالايي نزد هواداران مسي برخوردار است اما انصافاً دستش خالي است و هنوز باشگاه نتوانسته در اين زمينه سرمربي تيمش را ياري کند.

مظلومي به سايت گل مي گويد:تمرينات را شروع کرده ايم البته خارجي ها هنوز نيامده اند و غيبت داشته اند که اين کار گروهي مارا سخت کرده و مطمئن باشيد برخورد شديدي با فايت و ادينهو مي کنيم چرا که اين رفتار براي بازيکناني که حرفه اي پول مي گيرند خوب نيست و ديرکرد انها باعث ضربه زدن به تيم مي شود.

سرمربي سابق استقلال در ادامه مي گويد:ما هنوز نتوانستيم بازيکن جديدي به خدمت بگيريم و جالب اينجاست که باشگاهي که بازيکنش را مازاد اعلام کرده و آزاد کرده است وقتي مي خواهيم جذبش کنيم سريعاً شروع به سنگ اندازي مي کنند و اين کار مارا سخت مي کند.

مظلومي در پايان مي گويد:ما کار سختي داريم 4بازيکن از دست داديم اما هنوز نتوانستيم بازيکني جايگزين آنها کنيم اميدوارم در اين زمينه شانس بياوريم و بتوانيم با جذب بازيکناني که دوست داريم تيممان را اماده نيم فصل دوم کنيم و با حمايت هواداران و لطف خدا اين تيم را به سرمنزل مقصود برسانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها