کد خبر: ۱۸۲۷۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۷ آبان ۱۳۹۲

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه فلسطینی‌ها باید اسرائیل را به عنوان "کشور یهود" به رسمیت بشناسد، تاکید کرد: فلسطینی‌ها باید برای موفقیت در روند صلح امتیاز بدهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه طی سخنانی از فلسطینی‌ها خواست تا اسرائیل را به عنوان "کشوریهود" به رسمیت بشناسد تا اسرائیل نیز در مقابل کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که درباره امتیازاتی از سوی فلسطینی‌ها، مانند به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان "کشور یهود" بحث و گفت‌وگو کنیم.

نتانیاهو ادامه داد: از ما می‌خواهند کشور فلسطین را به رسمیت بشناسیم ولی سوال من این است که تکلیف به رسمیت شناختن "کشور یهود" از سوی فلسطینی‌ها چه می‌شود؟

نتانیاهو همچنین با طرح این سوال که "آیا فلسطینی‌ها صلح با اسرائیل را می‌خواهند؟" "آیا خواهان داشتن کشوری همجوار با اسرائیل و پایان دادن به این درگیری‌ها هستند یا خیر؟" تاکید کرد که مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین متوقف نشده است اما فلسطینی‌ها برای رسیدن به صلح باید امتیازاتی را به اسرائیل بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها