کد خبر: ۱۸۲۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
35 نماینده مجلس تحت حمایت مالی کارگزاران به صحنه می آیند
حزب كارگزاران برخلاف برخي تكذيب هاي رسانه اي در حال سرمايه گذاري گسترده مالي براي تشكيل ستاد انتخاباتي و سايت ها و روزنامه هاي مورد نياز در اين زمينه است.
به گزارش 598 به نقل از جهان از  کیهان، خبرهای  دريافتي حاكي از آن است كه طيفي از كارگزاران مي كوشند ائتلافي انتخاباتي در پوشش شعارهاي قانون و اعتدال راه اندازي كنند و مقدمات اين كار نيز با تدارك راه اندازي چند سايت و روزنامه فراهم و حميد-ق از همكاران نشريات زنجيره اي شبه اصلاح طلب نيز براي سردبيري يكي از اين روزنامه ها نامزد شده است. در برخي محافل خصوصي گفته شده كه ۳۵ نماينده فعلي مجلس تحت پوشش حمايتي ستاد ياد شده قرار خواهند گرفت.
گفته مي شود با سوخت شدن مهدي هاشمي در ماجراي فتنه ۸۸ و لو رفتن تخلفات وي در زمينه تحريك به فتنه گري و پولشويي و...، عملاً ايفاي نقش آشكار از سوي وي منتفي است و احتمالاً ايفاي نقش هماهنگ كننده، به يكي از نزديكان وي منتقل مي شود تا شعار قانون و اعتدال زير سؤال نرود. حمزه كرمي از دستياران مهدي هاشمي پيش از اين از پولشويي هاي مهدي هاشمي و هزينه بيت المال در مصارف انتخاباتي و ضد انتخاباتي! در فتنه ۸۸ خبر داده است.
انتخاب تابلوي قانون و اعتدال در حالي است كه برخي اعضاي مركزيت كارگزاران، بنيانگذار قانون شكني و تندروي در كشور بودند.
حزب كارگزاران به شيوه سنتي خود هر چند كه مي كوشد از حضور در ائتلاف اصلاح طلبان نيز بهره ببرد، اما از حركت مستقل و در سايه نيز صرف نظر نمي كند و در اين راستا روي برخي عناصر فرصت طلب نيز سرمايه گذاري مي كند كه نمونه آن را در ماجراي دانشگاه شاهد بوديم.
گفتني است محسن هاشمي هر چند با ارسال توضيحي به كيهان مدعي شده بود هنوز هيچ تصميمي براي شركت در انتخابات نگرفته اما به خبر آن لاين گفته است «اگر فضايي ايجاد شود كه آدم هاي واقع گرا، عمل گرا و معتدل هم از جناح اصلاح طلب و هم اصولگرا وارد ميدان شوند، آمدن ما به صلاح است. به هر حال فرصت انتخابات فرصت مناسبي است و نبايد اين فرصت را از دست داد».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها