کد خبر: ۱۸۲۶۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش اعتقاد دارد ترکیب کمیته و وزارت می‌تواند زمانی که از بازی‌های آسیایی عقب هستیم را جبران کرده و پوشش دهد.

مهرزاد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: به وی تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم. خوشحالم که ورزش استقلال پیدا کرد. گودرزی را مدت‌هاست می‌شناسم و با توجه به مطالعاتی که در حوزه مدیریت ورزش و شناختی که از منابع انسانی دارد می‌تواند خوب عمل کند.

وی در پاسخ به این سوال که این موضوع مطرح شده فعالیت‌های گودرزی در مدیریت ورزش مربوط به قبل از دهه 60 است و فکر نمی‌کنید این موضوع برای ورزش مشکلی ایجاد کند، اظهار داشت: وی مدت‌هاست که در ورزش فعالیت کرده و در سازمان‌ها بوده است. یا درس می‌داده و یا مدیریت کرده است. شناخت خوبی هم از نیروهای اجرایی داشته و ارتباط خوبی هم با فدراسیون‌ها و بخش‌های مختلف ورزشی دارد.

رئیس سابق آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در پاسخ به این سوال که با انتخاب گودرزی اولویت‌های کاری وزیر ورزش را چه می‌دانید، عنوان کرد: برای بازی‌های آسیایی 2014 در ابتدا کمیته ملی المپیک باید استقرار پیدا کند و انتخاباتش برگزار شده تا تیم خوبی هدایت شود. چون ممکن است تغییری در برخی ترکیب‌های کمیته وجود داشته باشد بنابراین با ترکیب کمیته و وزارت می‌توانیم این زمانی که از بازی‌ها عقب هستیم را جبران کرده و پوشش دهیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش توجه به فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند را از دیگر اولویت‌های وزارت ورزش دانست و گفت: فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند می‌تواند از اقدامات کوتاه‌مدت وزارت باشد. بحث محیط حقوقی و قانونی ورزش کشور و ساماندهی امور جوانان از مواردی است که کارگروه آن باید تشکیل شود. همچنین ورزش همگانی با توجه به اینکه از مطالبات مقام معظم رهبری بوده و مطالبی است که عدالت اجتماعی را تعقیب می‌کند از جمله مواردی است که باید در اولویت قرار بگیرد.

حمیدی ورزش دانش‌آموزی را حلقه موثری در ورزش دانست و اظهار داشت: همه نوع همکاری، هماهنگی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل را در این موضوع اعلام می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها