کد خبر: ۱۸۲۴۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۲۶ آبان ۱۳۹۲

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، عليرضا منصوريان درباره بازي روز گذشته تيم زير 22 سال برابر گسترش فولاد گفت: به هر جهت بازي دوستانه براي تيم ملي زير 22 سال لازم بود و مي‌خواستيم که دو بازي در سه روز را براي بازيکنان مدلسازي کنيم که فردا هم به مصاف تيم ذوب آهن مي‌رويم.

وي ادامه داد: تيم گسترش فولاد تيم جواني است و ميانگين سني بازيکنان اين تيم به ميانگين سني بازيکنان ما نزديک بود. دو سال يا دو سال و نيم تفاوت سني باعث شد تا بازي نزديکي داشته باشيم. رسول خطيبي هم مربي بسيار خوبي است و هميشه تيم‌هايش فوتبال بازي کرده‌اند و هم در کار حمله و هم در کار ضدحمله موفق هستند و از نظر فيزيکي هم تيم بسيار خوبي دارند. اما بازيکنان ما هم خوب کار کردند و توانستيم از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم. ضمن اينکه در نيمه اول دو گل زديم و از ديد من در نيمه دوم از نيمه اول هم بهتر بوديم هر چند که يک گل زديم.

منصوريان درباره بازي فردا مقابل ذوب آهن گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم ذوب آهن تيم باتجربه‌اي است و تجربه آسيايي هم داشته و ميانگين سني اختلاف خوبي با تيم ملي اميد دارد. در هر حال بازي فرداي ما مقابل اين تيم هم مهم است و از رسانه‌ها مي‌خواهم همانطور که در بازي مقابل گسترش فولاد کنار تيم ملي زير22 سال بودند در بازي فردا هم حضور داشته باشند و بازي تيم ملي را ببينند.

عليرضا منصوريان درباره اعتراض برخي از بازيکنانش به داور گفت: به هر جهت در جلسه فني با بازيکنان در اين باره صحبت مي کنيم. داور هر طور قضاوت کند جزيي از بازي است و بازيکنان بايد بدون توجه به کيفيت داور، بازي کنند و مراقب کارتهاي زرد و قرمز باشند. اين مسئله را حتما در جلسه فني پيگيري مي‌کنيم، شايد داور در يک بازي بد قضاوت کند يا بي‌قصد اشتباه کند. اينها طبيعي است و من با بازيکنان خودم صحبت خواهم کرد که مراقب باشند تا به خاطر اعتراض کارت زرد و قرمز نگيرند. چون در رقابتهاي نهايي اين کارتها مي تواند سرنوشت تيمها را عوض کند.

منصوريان در پايان گفت: از رسول خطيبي به خاطر اينکه حاضر شد تيمش با تيم ملي زير22 سال بازي کند تشکر مي کنم که به ما کمک کرد تا بتوانيم بازيهاي مرحله نهايي‌مان را در عمان شبيه سازي کنيم. پس از بازي با ذوب آهن هم دو بازي دوستانه با تيم ملي زير22 ساله‌هاي کره جنوبي در کيش انجام مي‌دهيم و 5 روز قبل از مسابقات نهايي به مسقط خواهيم رفت تا تطبيق آب و هوايي را به خوبي انجام دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها