کد خبر: ۱۸۲۳۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
علی دایی را باید ستاره این فصل پرسپولیس بدانیم،کسی که بعد از جدایی اش بارها و بارها در استادیوم ها اسمش را صدا زدند تا دوباره به پرسپولیس برگردد.

598، سرمربی سابق تیم ملی توانسته دوباره پرسپولیس را بعد از روزهای متمادی به صدر جدول برساند ؛ این درحالی است که پرسپولیس بی سروصدا مشغول آماده سازی و تقویت برای نیم فصل دوم است .

 

دایی درباره احتمال جذب رضانوروزی می گوید :بله ما رضا را مد نظر داشته ایم و در صدد جذب او هستیم و با توجه به صحبتهایی هم که شنیده می شود هنوز هم می توانیم او را جذب کنیم،رضا نوروزی یا در نفت می ماند و یا به پرسپولیس می آید و غیر از این بعید است که اتفاقی بیفتد ...


دایی در اداا در رابطه با نحوه قرار گرفتن نوروزی در ترکیب تیم در صورت اضافه شدن به پرسپولیس می گوید:ما در این پست سید صالحی را هم داریم و رضا را هم در جهت تقویت تیم جذب می کنیم  . البته هنوز در این رابطه تصمیمی نگرفته ام و چیزی مشخص نیست.


علی دایی در پایان می گوید:ما توانستیم به لطف خدا در نیم فصل اول به موفقیت برسیم و این را ابتدا مدیون لطف خداوند و بعد از آن تلاش و ممارست خودمان در تمرینات و حمایت هواداران می دانیم اما این تمام هدف ما نیست بلکه هدف اصلی ما موفقیت در نیم فصل دوم و قهرمانی است.کسی از آینده خبر ندارد اما همگی با تمام وجود تلاش می کنیم تا بتوانیم پرسپولیس را به موفقیت که همان قهرمانی است برسانیم،ما به تلاش خودمان ادامه می دهیم و با همدلی سعی می کنیم به خواسته هایمان برسیم.


گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها