کد خبر: ۱۸۲۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۱ شهريور ۱۳۹۰
اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی و مرز بندی آن با حامیان و ساکتین فتنه و جریان انحرافی، کافی بود تا ایادی این دو جریان شوم تمام همت و عزم خود را برای تخریب این جبهه به کار گیرند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در حالی که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) بهمن ماه سال گذشته با حضور در منزل حضرت علامه مصباح یزدی به اوج بصیرت و تقوا و علم ایشان تصریح و تاکید کردند، عده ای از خواص مردود فتنه 88 و هم کاسه های جریان انحرافی، که مطرود جبهه پایداری قرار گرفته اند، شانتاژ گسترده ای را علیه این جبهه و شخص حضرت علامه مصباح یزدی آغاز نموده اند.

علی مطهری که ادبیات چاله میدانی و فحاشی های اختصاصی اش در نهاد مقدسی چون مجلس شورای اسلامی آنهم خطاب به نماینده ملت، آنچنان زشت و بی شرمانه بود که از نقل مجدد آن شرم داریم، بعد از دست و پا زدن و دق کردنهای فروان برای تطهیر فائزه هالشمی، خاتمی و سایر فتنه گران و حامیان فتنه، این بار جبهه ای را که پدران معنویش امثال حضرت علامه مصباح یزدی و حضرت آیت الله خوشوقت می باشند را مسجد ضرار نامید و به نوعی خود را جای نبی مکرم اسلام(ص) نشاند که برای تخریب این مسجد دستور صادر می کند.

برخی دیگر از ساکتین فتنه و حامیان جریان انحرافی نیز با عدم  رعایت ملاحظه های اخلاقی و عقلی به نوعی دیگر به تخریب این حبهه پرداختند که با مروری بر کارنامه آنان در می یابیم که همگی یا از ساکتین فتنه بوده اند و یا از هم کاسه های جریان انحرافی.

در این میان جالبتر از همه سخنان رضا حسینی نماینده فعلی شهر بابک در مجلس شورای اسلامی می باشد که در  در گفت وگو با سایت منسوب به اقای لاریجانی ادعاهای جالبی کرده است که هر نوجوانی قادر به درک و تحلیل اوج خشم و عصبانیت این نماینده مجلس و پشت پرده های این مصاحبه می باشد.

این نماینده مجلس خصوص مستنداتش درباره ارتباط جریان انحرافی و جبهه پایداری در شرایطی که علامه مصباح به عنوان رهبری معنوی این جبهه، خود پرچمدار مبارز با جریان انحرافی است، مدعی شد: جریان انحرافی بعد از افشا شدن ماهیتش برای آنکه افکار عمومی را از اقدامات خود منحرف کند، جبهه پایداری را طراحی کرد.

وی همچنین اظهار داشته است: جبهه پایداری برای محفوظ نگاه داشتن مشایی و جریان انحرافی به وجود آمده تا افکار عمومی را متوجه خود کند تا آنها کار خود را برای کسب کرسی های مجلس و تغییر قانون اساسی دنبال کنند.

وی با اشاره به نشست های جبهه پایداری با آیت الله مهدوی کنی، گفت: همین دوستان چندی قبل در جلسه خود با آیت الله مهدوی کنی یکی به دو کردند. در حالی که اگر هدف آنها نظام و رهبری و کشور است آقا خط را روشن کردند و حضور اخیرشان در منزل آیت الله مهدوی کنی معنا دار بود.

رضا حسینی خاطر نشان کرد: از بهترین دوستان من در این جبهه عضویت دارند و به آنها هم گفتم زیر بیرقی سینه می زنید که به جای دیگری وصل است.

وی برخلاف ادعای قبلی و انتساب نیروهای این جبهه به جریان انحرافی و در تناقضی آشکار و در یک دسته بندی ابتکاری، اعضای این تشکل را به چند دسته تقسیم کرد و گفت: گروهی بر اساس حضور آیت الله مصباح وارد این دسته بندی شدند. گروهی دنبال  این بودند که خود را از مشایی مبرا کنند، یک دسته که احساس کردند جریان مشایی قدرت ورود به مجلس را ندارد به این مجموعه پیوستند، یک عده از نظر اخلاقی گیر کردند و چون نمی خواهند از خر شیطان پائین بیایند در این تشکل هستند. برخی هم به خاطر لجاجت با  باهنر و لاریجانی وارد این گروه شدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان درباره شروط این جریان نسبت به کمیته 8+7 هم گفت: اینکه گفته شده کمیته8+7 باید مرزبندی با فتنه داشته باشد شعار تبلیغاتی شان است. آنها در نشست هایی که با آیت الله مهدوی کنی داشتند گفتند افرادی مثل قالیباف، لاریجانی نباید در این کمیته نماینده نداشته باشند و باهنر هم نباشد چرا که اینها عامل فتنه هستند.

وی افزود: امروز هم اگر مسئولیت برخی از این آقایان را از آنها بگیری، شروع به فحش دادن به نظام می کنند. چون همین آقایان وقتی آقای خاتمی رای آورد گفتند باران رحمت الهی به کشور نازل شد، اما امروز آقای خاتمی را کافر می دانند.

حسینی اظهار داشت: شما گول صحبت های اینها را نخورید چون حرف اصلی اینها سهم خواهی است و می خواهند در مجلس آینده کرسی های بیشتری بگیرند.

چند نکته و سئوال از متوهم کسب کرسی نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه کرج

برای عده ای این سئوال مطرح است که جناب آقای رضا حسینی تا چه حد از وضعیت و شرایط فعلی مجتمع ... شهربابک آگاه هستید؟ مثلا از افراد با تجربه و متخصصی که اخراج شدند و نزدیکان و منسوبان وی جایگزین آن شدند. البته ایشان خوب می دانید که در شرایط فعلی، اخراج نیروهای متخصص و با سابقه و جایگزین افرادی غیرمتخصص و بدون سابقه کاری تنها از عهده جریان انحرافی و دوستان و منسوبان آنها بر می آید. به هر حال وی جبهه ای را که در مقابل جنبش فتنه و جریان انحرافی تشکیل گردیده را متهم به همسفره گی با جریان انحرافی کرده اند و به نوعی بصیرت و تقوای بزرگانی را زیر سئوال برده اند که حضرت امام خامنه ای صریحا بر علم و تقوا و بصیرت آنها تصریح کرده است، آیا اقای رضا حسینی این حق را برای دیگران قائل هستند که مردم در امثال وی - که برای تخریب جبهه خط مقدم مبارزه با فتنه و جریان انحرافی، شیپور می زنند -  شک و تردید نمایند و این اظهارات را برنامه ریزی جریانات مقابل جبهه پایداری - که همان ساکتین فتنه و حامیان جریان انحرافی است – قلمداد کنند.

به گزارش خبرنگار بی باک، این نماینده مجلس که با مساعدت جریان انحرافی توانسته است بسیاری از نزدیکان ،  دوستان و اعضای ستاد انتخاباتی اش را در یکی از مجتمع های صنعتی کشور در پستهای مختلف منصوب کند ، امروزه با چراغ سبز برخی جریانات مشکوک به خود اجازه می دهد تا برای تخریب جبهه پایداری و بهره برداری انتخاباتی به نفع جریانات پشت پرده، بزرگانی چون حضرت علامه مصباح را به جریان انحرافی وابسته کند با اینکه امروزه بر احدی دیدگاه و مواضع حضرت علامه مصباح یزدی در مقابل فتنه گران و جریان انحرافی پوشیده نیست و معظم له جز اولین شخصیت های بودند که خطر جریان انحرافی را گوشزد نمودند.

گفتنی است این نماینده مجلس با مساعدت برخی وابستگان جریان انحرافی توانسته است تا بسیاری از نزدیکان و دست اندرکاران ستاد انتخاباتی خود - که هیچ تخصصی در آن زمینه ها ندارند - را در یکی از صنایع مهم کشور نفوذ دهد به گونه ای که ورود اتوبوسی دوستان و نزدیکان این نماینده به این صنعت ، و عدم تخصص و سابقه کاری آنها موجب نارضایتی بسیاری از کارمندان مجتمع ... شده است.

بگذریم از مستند جنجالی که با فشار برخی در سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد تا خواسته های عده ای زیاده خواه تامین گردد.

آقای رضا حسینی، حضور مقام معظم رهبری در منزل آیت الله مهدوی کنی را معنادار توصیف کرده اند امّا حتی حافظه کوتاه مدت ایشان رخصت نداده است تا حضور حضرت امام خامنه ای در منزل حضرت علامه مصباح یزدی و سخنان صریح معظم له در توصیف ایشان را مرور نمایند.

حال باید پرسید که چه شده است تا عده ای تازه به دوران رسیده و نو ظهور که با رانت های مختلف و استفاده از شهرت دیگران به منصب و مقام چند روزه ای رسیده اند امروزه پرچم بصیرت را بدست گرفته اند و بزرگانی چون حضرت علامه مصباح یزدی و آیت خوشوقت را محکوم به بی بصیرتی و هم کاسگی با جریان انحرافی می نمایند!

البته آقای رضا حسینی باید پاسخ دهند که این مصاحبه تا چه حد متاثر از قولهای پشت پرده برخی جریانات برای حمایت های مالی و معنوی از ماجرای کاندیداتوری وی در کرج می باشد؟

البته اگر ایشان همچنین از برخی عزل و نصبها در یکی از صنایع مهم کشور و با همکاری  عوامل جریان انحرافی نیز پاسخ بدهند، جای تقدیر فراوان دارد. مثلا می توانند به افکار عمومی پاسخ دهند که آقای " غین. الف" از نزدیکان درجه یک وی، چگونه با مدرک عمران و بدون هیچ سابقه کاری در صنعت مذکور، توانسته معاونت تولید را در یکی از مجتمع های صنعتی مهم کشور تصاحب کند با اینکه این پست را علی القاعده و طبق عقل و عرف باید به فردی سپرده شود که متخصص متالوژی می باشد و البته برای همگان پر واضح است که دراین صنعت پول آفرین ، تنها کسانیه می تواند راه صد ساله را یک شبه طی کنند که پشت پره با جریان انحرافی تعاملاتی داشته باشند.

حال آقای رضا حسینی که از دوستانشان می خواهند زیر بیرق جبهه پایداری سینه نزنند؛ توصیه شان به این دوستان چه می باشد؟ آیا سینه زنی بر زیر بیرق ساکتین فتنه و جریان انحرافی، سفارش موکد ایشان می باشد؟!

به هر حال ما نیز همچون سایر عقلای جامعه، شرایط وی را بخوبی درک می کنیم و از نزدیکی اسفندماه آگاهیم و از اینکه برخی افراد آنچنان دستپاچه اند تا به هر نحو ممکن به مجلس راه پیدا کنند، آنچنان تعجب نمی کنیم امّا این را بخوبی می دانیم که:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست , عرض خود می بری و زحمت ما میداری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
آقای مشاییتون چطورن؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها