کد خبر: ۱۸۲۰۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
دولت یازدهم به منظور شفاف سازی در امور هزینه کردهای رسانه‌ای اقدام به انتشار فهرست 72 نشریه‌ای کرد که تا کنون از دستگاه‌های دولتی هزینه‌هایی را بابت تبلیغات دریافت کرده‌اند.

به گزارش 598 ، سایت دیدبان نوشت: اخیرا دولت یازدهم به منظور شفاف سازی در امور هزینه کردهای رسانه ای اقدام به انتشار فهرست 72 نشریه ای کرد که تا کنون از دستگاه های دولتی هزینه هایی را بابت تبلیغات دریافت داشته اند. نکته جالب توجه این است که همه نشریات به انحاء گوناگون از این هزینه ها بهره مند شده اند گرچه سلسله مراتب مشخصی در این فهرست مشاهده می شود.

روزنامه ایران با دریافت حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در صدر نشریات قرار دارد. روزنامه ایران به عنوان ارگان مطبوعاتی دولت بیشتر از سایرین از این تبلیغات بهره برده است.

بنابر این گزارش، روزنامه جام جم با 900 میلیون تومان دوم و روزنامه اطلاعات با دریافت 700 میلیون تومان در جایگاه بعدی قرار دارد.

گفتنی است هنوز آماری از ارائه هزینه های تبلیغات در فضای مجازی منتشر نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها