کد خبر: ۱۸۲۰۵۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
مهاجم گلزن و با تجربه صبا حالا در نيم فصل پيشنهادات زيادي دارد و اين برميگردد به عملکرد خوب او در صبا،با اين حال او هنوز نمي داند که مقصدش کجاست.
در همين رابطه با رضا عنايتي حرف زديم تا ببينيم تکليفش چه مي شود،او که در آستانه سفر به کيش بود به سايت گل مي گويد: امروز به کيش مي روم تا به اردوي صبا اضافه شوم،هنوز چيزي مشخص نيست اما امروز طي يک جلسه مهمي که با مسئولين صبا دارم همه چيز مشخض مي شود که در اين تيم بمانم يا خير،به هر حال مسائلي هست که بايد مشخص شود و من هم دوست دارم در يک شرايط ايده آل کارم را ادمه دهم.

وي در ادامه در مورد رفتن مايلي کهن و پيگيري مسي ها در مورد رفتن او به اين تيم گفت: مسي ها که هر روز تماس مي گيرند تا من به آنجا بروم،جا دارد از آنها تشکر کنم که دوست دارند من به آنجا بروم ولي من بازيکن صبا هستم و بايد با باشگاه خودم در ابتدا به توافق برسم و بعد ببينم چه مي شود. در مورد رفتن آقاي مايلي کهن هم بايد بگويم نظر خاصي ندارم ...البته جا دارد که از زحمات ايشات تقدير و تشکر کرد.در يک نيم فصلي که مايلي کهن اينجا بودند شرايط تيم سخت بود و با اين حال ما چيزهاي زيادي از ايشان ياد گرفتيم.

رضا عنايتي در پايان در رابطه با بازگشتش به استقلال گفت: يک سري آدمهاي خاص هستند که نمي خواهند من به تيم محبوبم برگردم ومن هم ديگر خسته شدم و فقط تلاش خودم را مي کنم تا ببينم خدا چه مي خواهد.اميدوارم استقلال هميشه موفق باشد چون اين تيم متعلق به مردم است و من خوشحالم که مردم مرا مي خواهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها