کد خبر: ۱۸۲۰۵۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با رييس فدراسيون فوتبال ديدار کرد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي پرسپوليس، محمد رويانيان پس از توافق قطعي با باشگاه آ.ث.ميلان و تيم ستارگان ميلان به منظور برگزاري بازي خيريه و به ياد ماندني ستاره‌هاي پرسپوليس و ميلان در هفتم آذر ماه، دقايقي پيش در فدراسيون فوتبال با علي کفاشيان ديدار و گفتگو کرد و خواهان همکاري و مشارکت همه جانبه فدراسيون و سازمان ليگ در امر برگزاري اين بازي شد.

محمد رويانيان در اين باره به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: يک ماه است که با آقاي فرانکو باره سي نماينده ستارگان ميلان، بخش بين‌الملل باشگاه آ.ث.ميلان و شرکت ميران درباره اين بازي در حال مکاتبه و مذاکره هستيم. خوشبختانه اين پيگيري‌ها به نتيجه رسيده و ما با آنها به توافق نهايي و کتبي دست پيدا کرديم. در اين راستا بايد تا پايان هفته جاري به تعهدات خود عمل نموده و 70 درصد مبلغ مورد توافق را پرداخت نمائيم تا همه چيز طبق برنامه پيش برود. تيم ميلان با نفرات شناخته شده و شاخصي به ايران سفر مي‌کند و اين بازي مي‌تواند جذابيت‌هاي بسياري داشته و از جهات مختلف تاثيرگذاري خود را داشته باشد. اين بازي يک ديدار ملي خواهد بود. ما براي برگزاري اين ديدار نياز به همکاري و مساعدت همه جانبه ارکان فدراسيون و سازمان ليگ نياز داريم. من چندين بار با آقاي تاج و معاونين ايشان جلسه و گفتگو داشتم و جا دارد از سازمان ليگ و باشگاه‌هايي که ما را در قطعي شدن زمان برگزاري اين بازي ياري و همراهي کردند، تقدير و تشکر کنم.

در ديدار امروز با آقاي کفاشيان نيز درخواست کردم از تجربيات و توان ارکان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ در امر برگزاري بازي‌هاي بزرگ، بهره‌مند شويم و بتوانيم تا استفاده از تجارب مسوولان اين دو مجموعه در امر برگزاري مسابقات، اين بازي را به خوبي برگزار نمائيم.

آقاي کفاشيان با نگاهي ملي و مثبت، قول همه گونه همکاري را دادند که جا دارد از ايشان نيز تشکر نمايم. بنده معتقدم باشگاه پرسپوليس و ديگر باشگاه‌ها، جزئي از زير مجموعه فدراسيون فوتبال هستند و بايد در کارهاي بزرگ با همکاري و تعامل، کارها را پيش برد تا بهترين خروجي را داشته باشد.

وي ادامه داد: ما علاوه بر فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ، قطعا با وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه آزادي، هيأت فوتبال استان تهران و رسانه‌ها نشست‌هايي خواهيم داشت و نياز به تعامل و همکاري با بخش‌هاي مختلف را داريم.

ما مي‌خواهيم در اين بازي از پيشکسوتان تاريخ پرسپوليس تجليل و قدرداني نموده و بازي يادبود و خداحافظي ويژه‌اي براي مهدي مهدوي‌کيا برگزار کرده و از بزرگاني چون علي دايي، کريم باقري، وحيد هاشميان و ... تجليل نمائيم. اينها در ميادين ملي و بين‌المللي افتخارات بزرگ و کم نظير و بعضا بي‌نظيري را براي فوتبال کشورمان به ارمغان آورده‌اند و شايسته بهترين تجليل‌ها هستند. در حال حاضر بنده تمرکز خود را روي پرداخت مبلغ مورد توافق و امضاي قرارداد با حامي مالي گذاشته‌ام و همکارانم در باشگاه ساير مسائل را پيگيري مي‌کنند. در اين شرايط لازم دانستم با رئيس فدراسيون فوتبال هم ديدار و گفتگو داشته باشم و ضمن تقدير از سازمان ليگ و ساير باشگاه‌ها، خواهان مشارکت و همکاري همه جانبه فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ با پرسپوليس شوم.

مدير عامل پرسپوليس خاطرنشان کرد: لازم مي‌دانم از نگاه مثبت رسانه‌ها نسبت به چنين رويدادي تشکر نمايم و بگويم واکنش مثبت رسانه‌ها نسبت به چنين ديدارهايي باعث ترغيب ما شده و اميدواريم بتوانيم با کسب تجربيات ارزشمند از برگزاري اين مسابقه، ديدارهاي بزرگ ديگري برگزار نمائيم.

رويانيان تصريح کرد: ما در دي ماه امسال با تيم روبين کازان روسيه که در سال‌هاي اخير تجربه بازي در ليگ اروپايي را داشته، بازي دوستانه برگزار مي‌کنيم و ضمن تکريم بزرگان و پيشکسوتان پرسپوليس در اين بازي‌ها، طبق رسالت فرهنگي و اجتماعي که بر عهده خود مي‌دانيم، اهداف خيرخواهانه و ورزشي را پيگيري مي‌نمائيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها