کد خبر: ۱۸۲۰۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم زير 22 سال ايران گفت: با اجازه علي کفاشيان يک اسپانسر خوب براي تيم خودمان پيدا کردم.
عليرضا منصوريان پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل تيم گسترش فولاد تبريز در ديداري دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: بازي خوبي بود، علت اينکه تيم گسترش فولاد را انتخاب کردم ميانگين سني اين تيم است که به ميانگين سني بازيکنان ما نزديک بود. آنها حدود 2 سال و نيم با ما تفاوت دارند. تيم‌هاي رسول خطيبي پي در پي حمله مي‌کنند و ضد حمله مي‌زنند و از نظر فيزيکي هم تيم خوبي هستند.

به گزارش فارس، ي ادامه داد: تيم ذوب‌آهن هم به اين دليل انتخاب کرديم که تيم باتجربه‌اي است و ما مي‌خواهيم يک مدلي از فوتبال ژاپن را که حريف ما در رقابت‌هاي آسيايي است، پياده کنيم.

منصوريان در مورد اعتراض برخي از بازيکنانش به داور گفت: اين مسئله را حتما در جلسه فني پيگيري مي‌کنيم، شايد داور در يک بازي بد قضاوت کند يا بي‌قصد اشتباه کند اينها طبيعي است و من با بازيکنان خودم صحبت خواهم کرد که مراقب باشند تا به خاطر اعتراض کارت زرد و قرمز نگيرند. تيم ما هم از نظر فني خوب بازي کرد، در نيمه اول راضي بودم و در نيمه دوم راضي‌تر شدم.

وي تاکيد کرد: تيم رسول خطيبي امروز به ما خيلي کمک کرد. من مي‌خواهم بازي‌هاي ژاپن، کويت و استراليا را شبيه‌سازي کنم. دو بازي دوستانه هم با کره جنوبي در تهران يا کيش انجام خواهيم داد و پنج روز قبل از مسابقات راهي عمان خواهيم شد.

سرمربي تيم زير 22 سال ايران در مورد اينکه بازيکنان مي‌گويند او از جيبش براي تيم اميد هزينه کرده است، گفت: ما در فدراسيون يک خانواده هستيم، شرايط سختي براي ما وجود داشت. من هم با کفاشيان صحبت کردم و از ايشان اجازه گرفتم تا با يکي از برندهاي خوب مذاکره کنم تا اسپانسر تيم اميد شود و ايشان هم اين اجازه را به ما داد. من 24 ماه در فدراسيون همراه تيم کي‌روش و تيم خودم بودم و شرايط را خوب درک مي‌کنم و به همين دليل با اجازه رئيس فدراسيون يک اسپانسر براي تيم زير 22 سال پيدا کردم و در دو ماه آينده البسه تيم اميد مشکلي نخواهد داشت زيرا آل‌اشپورت فقط تيم بزرگسال را ساپورت مي‌کند و تيم‌هاي پايه اگر بخواهند از اين شرکت البسه بگيرند، فدراسيون بايد پول بدهد و 17 رده در تيم‌هاي پايه داريم بنابراين هزينه زيادي براي فدراسيون مي‌شود اما من اسپانسر خوبي پيدا کردم که در اين هفته از آن رونمايي خواهيم کرد.

سرمربي تيم زير 22 سال ايران در مورد اعتراض‌هاي زياد پيام صادقيان به داور گفت: پيام در تيم ما راحت تمرين مي‌کند و من بحث اعتراض به داوري را قبول دارم. اما او 22 ماه در تيم من با آرامش تمرين کرده است و از زماني که به پرسپوليس رفته يک خويشتنداري هم در او به وجود آمده است. به هر حال بازيکن در پرسپوليس زير فشار خواسته هواداران است و بايد مديريت شود. البته سرمربي اول او علي دايي است و اولويت با ايشان است و پس از آن هم من افتخار مي‌کنم. پيام بازيکن تيم من است و در حوزه تيم اميد من او را مديريت مي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها