کد خبر: ۱۸۲۰۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال با حضور 12 بازيکن و در غياب سرمربي اين تيم برگزار شد.
تمرين نوبت عصر تيم استقلال از ساعت 15:30 دقيقه در کمپ مرحوم حجازي پيگيري شد.

به گزارش فارس، در تمرين امروز امير قلعه نويي که در کشور اوکراين به سر مي‌برد حضور نداشت ولي برخلاف روزهاي گذشته تعداد بازيکنان بيشتري در کارهاي تاکتيکي شرکت داشتند.

سياوش اکبرپور، هاشم بيگ‌زاده، محمد مهدي نظري و احمد جمشيديان نفرات جديدي بودند که امروز در تمرين حضور پيدا کردند ولي جمشيديان با لباس شخصي حاضر شد و پس از صحبت با کادر پزشکي محل تمرين را ترک کرد. اين بازيکن قرار است از فردا در تمرينات گروهي استقلال حاضر شود.

* بعد از شروع تمرين بازيکنان استقلال در مورد مصاحبه مجيد جلالي و اينکه گفته بود تيمش نياز به بازيکن سرزن دارد صحبت مي کردند و مدعي بودند آنها در نقل و انتقالات به دنبال چنين بازيکناني هستند. از سوي ديگر بعضي از بازيکنان استقلال مثل عمران زاده و پژمان نوري مدعي بودند که استقلال با تعداد نفرات بيشتري تمرين کند تا از ساير تيم ها عقب نماند.

* کوجالا مربي بدنساز تيم ملي به صورت اتفاقي در تمرين امروز آبي پوشان حاضر شد، وي غيبتش در اردوي تيم ملي کمي عجيب به نظر مي‌رسيد در پاسخ به سوال خبرنگاران که چرا به بيروت نرفته است، گفت: من هيچ صحبتي در اين زمينه انجام نمي‌دهم، او سپس روي نيمکت نشست و براي دقايقي با بيگ‌زاده و حاج قاسم مربي بدنساز استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*بازيکنان تيم استقلال به خصوص مهدي رحمتي در طول تمرين با حنيف عمران زاده در مورد حضورش در ترکيب تيم رويايي 2013 آسيا صحبت مي‌کردند. عمران زاده خطاب به رحمتي مي‌گفت: من در تيم منتخب هستم اما تو در همين جايي. دروازه‌بان استقلال هم مي‌گفت، اول بايد شخصيتت تغيير کند وگرنه فوتبال مهم نيست.

*مهدي نظري، سياوش اکبر‌پور و هاشم بيک‌زاده به صورت اختصاصي با بدنساز استقلال کار کرده است که اکبرپور بعد از 20 دقيقه ورزشگاه را ترک کرد.

*بازيکنان در خصوص زمان بازگشت قلعه نويي از اوکراين از يکديگر سوال مي‌کردند و اين مورد سوژه آنها بود.

*امير غفارمنش بازيگر سينما و تلويزيون در تمرين امروز حاضر بود و براي دقايقي با بازيکنان صحبت کرد. حدود 20 نفر از طرفداران استقلال در تمرين امروز تيمشان حضور داشتند.

* در ابتداي تمرين بازيکنان به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته در قالب دو تيم سبز و زرد، فوتبال دستگرمي انجام دادند. البته تعدادي از بازيکنان نيز به عنوان يار تستي در تمرين حاضر شده بودند.

*آرش برهاني که صبح امروز به دليل کسالت با استقلالي‌ها تمرين نکرد در تمرين تاکتيکي حضور داشت.

*ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال بعد از گذشت دقايقي به محل تمرين آمد و در حالي که علاقه‌اي نداشت در مورد شرايط استقلال با خبرنگاران تلويزيوني گفت‌وگو کند روي نيمکت نشست.

*بازيکنان تيم استقلال در طول تمرين در خصوص بازي تيم ملي مقابل تايلند و اينکه آيا ديداشان مقابل ملوان به تعويق افتاده يا خير با يکديگر صحبت مي‌کردند.

*مجيد صالح و ستار همداني امروز تمرينات را بر عهده داشتند. کريم بوستاني نيز که از هواز برگشته است در کنار اين دو مربي حضور داشت.

تمرينات تيم استقلال فردا مجددا از سر گرفته خواهد شد و آبي‌پوشان در دو نوبت تمرينات خود را پيگيري خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها