کد خبر: ۱۸۱۹۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
اگر مسئولان باشگاه خوزستاني نظر خود را از جمشيديان به ساموئل برنگردانند بايد مبعلي را استقلالي بدانيم.

به گزارش 598 به نقل از سرويس ورزشي جام نيوز، ايمان مبعلي را بايد بازيکن جديد استقلال در نيم فصل دوم رقابت ها بدانيم. طي روزهاي گذشته معاون باشگاه استقلال بارها با اين بازيکن گفتگو کرده است و شايد جالب باشد که بدانيد روي مبلغ قرارداد و حتي مدت آن نيز به توافقات کامل رسيده‌اند ولي هافبک مورد نظر آبي‌پوشان هنوز فرصت نکرده که در اين خصوص با مسئولان باشگاه به صحبت بپردازد.

 

در همين رابطه گفته مي‌شود که مديرعامل باشگاه استقلال خوزستان جلسه با مبعلي را به تعويق مي‌اندازد تا از تصميم جدي مسئولان باشگاه استقلال و پيشنهاد آنها در قبال جذب ايمان با خبر شود.

 

شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که مسئولان باشگاه اهوازي نمي‌‌خواهند مبعلي را راحت از دست بدهند و مي‌خواهند براي صدور رضايت‌نامه اين بازيکن شرط و شروطي بگذارند. هدف اصلي آنها معاوضه مبعلي با احمد جمشيديان است. انتقالي که تاکنون مطرح نشده ولي در صورتي که اين شرط بيان شود، قلعه‌نويي با آن موافقت خواهد کرد. معاون باشگاه استقلال از اطرافيان مديرعامل استقلال خوزستان متوجه شرط او شده است.

 

يک مقام مسئول در باشگاه استقلال مدعي شده که مصدوميت‌هاي پي در پي جمشيديان از مدت ها پيش قلعه‌نويي را به اين فکر فرو برده که در نيم فصل اين بازيکن را با يک هافبک توانمند معاوضه کنند و گفته مي‌شود هدف اصلي او به خدمت گرفتن رسول نويدکيا بوده است ولي حالا که متوجه شده مسئولان باشگاه استقلال خوزستان چه شرطي مدنظر دارند، دست نگه داشته تا چنين موضوعي در مذاکرات رودررو مطرح شود و پس از آن موافقت خود را بيان کند.

 

به اين شکل بايد گفت که مبعلي قطعا آبي‌پوش خواهد شد. البته به شرطي که مسئولان باشگاه خوزستاني نظر خود را تغيير ندهند و براي صدور رضايت‌نامه مبعلي دست روي جي‌لويد ساموئل نگذارند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها