کد خبر: ۱۸۱۹۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس برای تعیین گلر اولش در دیدار سخت جام حذفي، مقابل فولاد به فکر فرو رفته است.

598، از ابتدای فصل تا به حال زمزمه‌های زیادی در مورد نارضایتی علیرضا حقیقی از نیمکت‌نشینی‌هایش در پرسپولیس منتشر شده بود؛ آنچه در نهایت به از دست رفتن جایگاه او در تیم ملی هم منجر شد.

 

با این همه علی دایی که نمی‌توانست قید بهترین گلر لیگ را بزند، ترجیح داد تا برای جلب نظر هر دو نفر حقیقی را در مسابقات حذفی به میدان بفرستد.

 

این سیاست در دو مرحله ابتدایی چندان مشکلی را ایجاد نکرد، چرا که پرسپولیسی‌ها باید با دو تیم دسته یکی مثل پدیده و الوند مصاف می‌دادند، اما حالا زمان انتخاب نهایی علی دایی فرا رسیده است.

 

پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به دیدار تیم سرسخت فولاد اهواز برود و بر همین اساس از گوشه و کنار خبر می‌رسد علی دایی برای تعیین گلر اولش در این دیدار سخت به فکر فرو رفته است.

 

از یک سو او دلش می‌خواهد مثل تیم محبوبش بارسلونا تا انتهای مسابقات حذفی به استراتژی‌اش وفادار بماند و گلر ذخیره را بازی بدهد و از سوی دیگر شهریار اطمینان دارد که بین حقیقی و نیلسون فاصله بسیار زیادی وجود دارد، بنابراین اگر تیمش در غیاب کوریا شکست بخورد و حذف شود، مسئولیت مستقیم این ناکامی با خود وی خواهد بود.

 

از سوی دیگر رقابت برای قهرمانی لیگ هم بین مدعیان سنگین‌تر از هر زمان دیگری است و این مساله، مانع از سهل‌انگاری پرسپولیس در مورد جام‌حذفی می‌شود.

 

در نهایت باید دید دایی چگونه بر تردیدهایش غلبه می‌کند و چه تصمیمی می‌گیرد؛ هر چند که بعید است هواداران پرسپولیس چندان به سیاست بارسایی شهریار در این مورد علاقه داشته باشند!

بانك ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها