کد خبر: ۱۸۱۹۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
ستاره 7 گله تراكتورسازي در خصوص پيوستنش به استقلال گفت: «تا جام جهاني در تراکتور مي‌مانم و بعد اگر پيشنهاد خوب خارجي داشته باشم لژيونر مي‌شوم.»

598، کريم انصاري‌فرد به ستاره بي‌چون و چراي تراکتورسازي تبديل شده و با 7 گل در صدر جدول گلزنان ليگ سيزدهم قرار گرفته است. اين مهاجم از ابتداي فصل رفته رفته اوج گرفت و به جايي رسيده که مي‌توان گفت تمام تيم‌ها علي‌الخصوص پرسپوليس حسرت داشتنش را مي‌خورند.

 

انصاري فرد در چند بازي گذشته همراه سعيد دقيقي زوج خطرناکي را ساخته و طبق آمار اين زوج خط‌حمله خطرناک ترين عناصر هجومي ليگ لقب گرفتند. در بازي با استقلال هم انصاري فرد به دقيقي پاس داد تا تعداد پاس گل‌هايش در اين فصل به 5 برسد.

 

انصاري‌فرد بعد از اين بازي با روحيه خوبي به جمع ملي پوشان پيوست و با کاروان تيم ملي راهي تايلند شد. پيش از سفر تيم ملي به تايلند گفتگويي داشت که مي‌خوانيد:

 

* از بازي با استقلال بگو؟

- به نظر من بازي خوبي بود و هواداران ديدند تراکتور چقدر هجومي کار کردو توانست به خودش بيايد . ما مي‌توانستيم ببريم اما قسمت نبود. به نظرم اين فوتبال جذاب بود و همه لذت بردند. اين بازي خيلي حساس بود و اگر زود گل نمي‌خورديم مي‌توانستيم ببريم.

 

* تراکتوري‌ها و حتي جلالي معتقد بودند استقلال وقت کشي کرده‌.

- ما فکر نمي‌کرديم استقلال اينطوري بازي کند و از تيم بزرگ استقلال بعيد بود که وقت کشي کند. البته آنها براي يک امتياز آمده بودند. بايد بگويم جو ورزشگاه هم براي استقلالي‌ها خيلي بد بود.

 

* يعني پرشورها کار را براي استقلالي‌ها سخت کردند؟

- بله هواداران تبريزي جو ورزشي بدي را براي حريف درست کرده بودند و کارشان خيلي سخت شده بود. بايد قدردان اين هواداران باشيم که در اين بازي به ما کمک کردند و کاري کردند که استقلالي‌ها فقط مي‌خواستند بازي تمام شود.

 

* قهرماني نيم فصل را هم از دست داديد؟

- ما بايد مي‌برديم و در نيمه دوم تيم برتر بوديم. موقعيت گل زدن داشتيم اما بدشانسي آورديم. مي توانستيم قهرمان نيم فصل شويم اما نشد. ما چيزي را از دست نداديم و بايد به فکر قهرماني در پايان فصل باشيم.

 

* انتظار مي‌رفت در اين بازي گل بزني؟

- در اين بازي بيشتر پاس دادم تا اينکه در موقعيت گل قرار بگيرم. البته موقعيت گل داشتم و حتي در نيمه اول رحمتي را دريبل کردم اما زاويه خيلي بسته شده بود ونتواستم گل بزنم و رحمتي توپ را دفع کرد.

 

* در اين بازي اينقدر که تو پاس دادي بازيکنان ديگر پاس ندادند؟

- اينطور نيست که بازيکنان از عمد پاس ندهد و شايد بازيکني در موقعيت پاس دادن نبوده يا بازيکن کناري اش را نديده . روز جمعه بازيکنان مي‌خواستند هر کاري کنند تا تيم ببرد و براي کل تيم کار مي‌کرديم. خوشحالم که تراکتور يک تيم کامل شده. حتي خودم 3،4 پاس خوب دادم و خداراشکر دقيقي روي پاس من گل زد.

 

* دقيقي هم از تو تشکر کرده؟

- من و سعيد خيلي با هم مچ شديم و جلوي هر تيمي خطرناک بازي مي‌کنيم. در نيم فصل دوم بهتر هم مي‌شويم. خوشحالم سعيد گل زد چون براي نيم فصل دوم روحيه اش بيشتر مي‌شود. پاس گل دادن هم خيلي ارزش دارد و خداراشکر به تيمم کمک کردم.

 

* روي اين حرکات که تو از کناره‌ها نفوذ کني و توپ را روي دروازه بريزي کار کرده بوديد؟

- بله در تمرينات خيلي کار کرديم تا از اين طريق گل بزنيم. در اين بازي هم نتيجه داد و روي فرار من دقيقي گل زد.

 

* با اين شرايط آقاي گل مي‌شوي؟

- من بارها گفتم و تکرار کردم که شرايط خيلي خوبي دارم. پارسال از خودم راضي نبودم و نتوانستم خودم را نشان بدهم. اما در تراکتور روز به روز بهتر مي‌شوم و حالا مي‌خواهم خيلي بهتر از اين شوم. انگيزه فوق العاده اي دارم و از مدعيان آقاي گلي هستم. اگر شرايط روحي و بدني ام را حفظ کنم مي‌توانم آقاي گل شوم اما اول قهرماني تراکتور برايم مهم است.

 

* اما شايعه شده از تراکتور جدا مي‌شوي و در اينصورت شايد آقاي گل نشوي!

- من تا آخر فصل در تراکتور مي‌مانم و با قاطعيت مي‌گويم هيچ برنامه اي براي جدايي از تراکتور ندارم.

 

* اما گفته بودي مي‌تواني نيم فصل از تراکتور بروي؟

- طبق قراردادم مي‌توانم جدا شوم اما به‌خاطر هواداران و تراکتور نمي‌روم. تمام تمرکز من روي تراکتور است و تا قبل از جام جهاني هيچ جا نمي‌روم خيال پرشورها راحت باشد.

 

* حتي اگر پيشنهاد خارجي داشته باشي؟

- من تا جام جهاني در تراکتور مي‌مانم و بعد اگر پيشنهاد خوب خارجي داشته باشم لژيونر مي‌شوم. هدف اول من قهرماني تراکتور است و بعد به جام جهاني و آقاي گلي در تبريز فکر مي‌کنم.

 

* پس از آمدن به تراکتورسازي راضي هستي؟

- از شرايطم خيلي راضي هستم و مي‌خواهم يک فصل خوب داشته باشم.

 

* مشکلت با زيني زاده حل شد؟

- بله با آقاي زيني‌زاده صحبت کردم و مشکلم حل شدم. دوست ندارم در اين مورد زياد حرف بزنم. در حال حاضر هيچ مشکلي ندارم.

 

* حتما انتظار داري جلوي تايلند بازي کني؟

- همه چيز به نظر کي‌روش بستگي دارد. در 2 بازي آخر تيم ملي بودم وکي روش هم از من راضي بود. اميدوارم در اين بازي هم باشم تا به تيم ملي کمک کنم. بعد از مدتي که به تيم ملي دعوت نمي‌شدم توانستم دوباره نظر کي‌روش را بدست بياورم و از اين بابت خوشحال هستم.

 

* بازي با تايلند را چطور مي‌بيني؟

- ما عادت کرديم کارمان را با اما واگر پيش ببريم و در اين بازي هم کارمان سخت است. در اين بازي بايد خودمان را نشان دهيم وتايلند را دست کم نمي‌گيريم. بايد در 2 بازي باقيمانده جام ملتها ببريم. اميدواريم خيلي زود با شرايط آب و هوايي تايلند آشنا شويم تا مشکلي پيش نيايد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها