کد خبر: ۱۸۱۸۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به حضورش در پرسپولیس گفت: «نمی‌توانم دروغ بگویم راستش را بخواهید با رویانیان حرف‌هایم را زده‌ام.»

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، رضا نوروزی درباره آخرین وضعیت پیوستنش به پرسپولیس گفت: «بالاخره در تعطیلات نیم فصل راستش را بخواهید با پرسپولیس صحبت کردم و این تیم برای جذب من تمایلش را اعلام کرد اما من گفتم و بارها نیز تکرار کردم من با نفت قرارداد دارم.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که در چند روز گذشته با رویانیان مذاکراتی داشته یا خیر، ‌گفت: «من نمی‌توانم دروغ بگویم راستش را بخواهید با رویانیان مذاکره و صحبت‌هایی داشتم و حرف‌هایم را به ایشان زدم. حالا باشگاه پرسپولیس مانده و نفت که توافقات لازم را انجام دهم.»

 

این بازیکن ادامه داد: «چيزي که براي من مهم است اين است که دوست دارم خداوند در اين تصميم گيري به من کمک کند، بله من علاقه خودم را به پوشيدن پيراهن با ارزش پرسپوليس کتمان نمي کنم اما اميدوارم خدا هم برايم بخواهد.»

 

مهاجم نفت همچنین گفت: «من نمی‌دانم انتقالم به چه صورت است و قرار است چه اتفاقی بیفتد اما در صورتی که مسئولان نفت رضایت بدهند قطعا پرسپولیسی‌ خواهم شد. حالا چقدر نزدیک و یا دور به این موضوع هستم نمی‌دانم. بالاخره هر بازیکنی برای آینده خود نظراتی دارد و طبق این آرزوها و نظرات تیم آینده‌اش را مشخص می‌کند. من هم امیدوارم تا یکی دو روز آینده تکلیف نهایی‌ام مشخص شود تا هم خیال خودم و هم خیال مسئولان راحت شود.»

 

نوروزی در پایان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه نظرت در مورد پیوستن به پرسپولیس و این تیم چیست، گفت: «پرسپولیس تیم بزرگی است اما اجازه دهید وقتی توافقات نهایی انجام شد، در خدمت شما خواهم بود. از نظر من با توجه به صحبت‌هایی که با رویانیان داشتم مشکل خاصی نیست اما نظر نهایی چون قرارداد دارم با مسئولان نفت است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها