کد خبر: ۱۸۱۵۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر درباره انتخاب میلی منفرد و توفیقی به عنوان معاونین وزیر علوم گفت: جنبه سیاسی بر شایسته سالاری می چربد و ملاک انتخاب این افراد جریان های سیاسی است.

به گزارش 598، محمدحسین رحمانی، مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، درباره انتصاب میلی منفرد و توفیقی از سوی وزیر علوم گفت: در وزارت علوم موضوع شایسته سالاری کمتر مورد توجه قرار گرفته است؛ وقتی توفیقی و میلی منفرد معرفی شدند آیا انتخاب این افراد بر طبق اصل شایسته سالاری بوده است و  افراد دیگری برای احراز این پست ها پیدا نشدند همچنین غیر از اینها افراد شایسته دیگری وجود نداشت؟!

 

وی در ادامه افزود: انتخاب این افراد نشان می دهد که موضوع شایسته سالاری رعایت نشده و وزیر علوم برخلاف شعار دولت که شایسته سالاری است عمل نمود پس رئیس جمهور باید به این موضوع توجه کند که شعارهای که در این رابطه از سوی وی مطرح شد چرا در وزارت علوم مورد توجه قرار نگرفت؟!

 

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه جنبه سیاسی در انتخاب از سوی وزارت علوم بر شایسته سالاری می چربد، ابراز داشت: به نظر می رسد ملاک انتخاب از سوی وزارت علوم جریان های سیاسی است.

 

رحمانی درباره استیضاح وزیر علوم از سوی مجلس گفت: حق نمایندگان مجلس است که مطالبات مردم را از وزرا و دولت پیگیری کنند یکی از مطالبات مردمی و دانشجویان این است که این انتخاب رنگ و بوی سیاسی به وزارت علوم می دهد پس نمایندگان وظیفه دارند که از وزیر علوم سئوال داشته باشند.

 

وی در پایان ابراز داشت: اگر بررسی سئوال از وزیر علوم در کمیسیون به نتیجه رسید بهتر است اما به شکل کلی استیضاح حق نمایندگان است در این رابطه وزیر علوم و دولت باید توجه داشته باشند تا همکاری لازم را با مجلس داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها