کد خبر: ۱۸۱۴۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
ارتش سوریه طی عملیاتی به شدت با تروریست‌های سنگر گرفته در منطقه کوهستانی «جبل الاربعین» درگیر شده و پیشروی‌های قابل توجهی را در نبرد با افراد مسلح محقق کرد.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، بیش از 10 تن از افراد مسلح در نبرد با نیروهای ارتش سوریه در منطقه کوهستانی «جبل الاربعین» از توابع «ادلب» کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

این گزارش حاکی است که نیروهای ارتش سوریه در نبرد با تروریست‌های سنگر گرفته در «جبل الاربعین»، به پیشروی‌های چشمگیری در محور مسجد «الغار» دست یافتند.

توپخانه ارتش سوریه نیز همزمان با عملیات جبل الاربعین، شماری از مقرهای تجمع تروریست‌ها در شهرک‌های «کفرلاته» و «معرزاف» و راه‌های ارتباطی بین روستاهای «بزابور» و «سرجه» را بمباران کردند.

از حومه «اریحا» نیز خبر می‌رسد که یگان‌های ارتش سوریه تلاش افراد مسلح برای حمله به پست ایست بازرسی «القیاسات» از محور شهرک «الرامی» را ناکام گذاشتند. در جریان نبرد بین دو طرف، بسیاری از نیروهای مهاجم کشته و یا زخمی شدند.

در پی جریان سازی برخی از شبکه‌های خبری مبنی بر وقوع انفجار عظیم در «برزه» از توابع دمشق، خبرنگار فارس در دمشق به نقل از منابع آگاه این شائعه را تکذیب کرده و تاکید کرد که صدایی که صبح امروز دوشنبه در برزه شنیده شد، مربوط به صدای عملیات نظامی نیروهای ارتش سوریه در هدف قرار دادن مقرهای تجمع افراد مسلح است.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه عملیات گسترده‌ای را از چند روز گذشته به منظور پاکسازی منطقه برزه آغاز کرده‌اند. تاکنون ده‌ها تن از افراد مسلح در نبرد با نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها