کد خبر: ۱۸۱۳۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
کميته انضباطي آراي خود را در خصوص چند پرونده صادر کرد.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال احکام و آراي صادره خود در خصوص چند پرونده را به شرح زير اعلام کرد:

جريمه ذوب‌آهن و پيام صنعت آمل

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص تاخير 2 تيم پيام صنعت آمل و ذوب‌آهن اصفهان در ورود به زمين راي خود را صادر کرد که بر اين اساس تيم پيام صنعت آمل به دليل تاخير 3 دقيقه‌اي براي ورود به زمين در نيمه اول و 2 دقيقه تاخير ورود در نيمه دوم به پرداخت 15 ميليون ريال جريمه نقدي و تيم ذوب‌آهن اصفهان هم به دليل 3 دقيقه تاخير ورود در نيمه اول به پرداخت 9 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين تخلف اصغر فروتن سرپرست تيم ذوب‌آهن در ديدار هفتم آبان ماه در مسابقات جام حذفي باشگاه‌هاي کشور، محرز است و وي به دليل اعتراض و توهين به داور چهارم به يک جلسه محروميت از همراهي تيمش و پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد که اين آرا قطعي است.

مس کرمان 9 ميليون جريمه شد

در ديدار تيم‌هاي استقلال تهران و مس کرمان در تاريخ هفتم آبان 92، تيم مس کرمان در نيمه دوم با 3 دقيقه تاخير وارد زمين شد که به همين دليل به پرداخت 9 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد و راي صادره قطعي است.

جريمه 6 ميليوني باشگاه سپاهان

در بازي تيم هاي صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان که هفتم آبان ماه در اصفهان انجام شد، تيم سپاهان در نيمه دوم با 2 دقيقه تاخير وارد زمين شد که بر همين اساس به پرداخت 6 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي‌شود که راي صادره قطعي است.

همچنين کميته انضباطي بر اساس گزارش نماينده ناظر فدراسيون فوتبال، به دليل همکاري بسيار خوب و مطلوب مسئولان تيم و هيئت برگزار کننده اين مسابقه و ابتکار قابل توجه غفاري سرپرست تيم صنعت نفت آبادان در جهت سامان دادن به استفاده از آي دي کارت از آنها تقدير و تشکر مي کند و اين مسئله در سوابق باشگاه صنعت نفت آبادان درج خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها