کد خبر: ۱۸۱۳۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
دبيرکل فدراسيون فوتبال در نامه‌اي نسبت به ميزباني و عدم همکاري مناسب فدراسيون فوتبال تايلند با کاروان تيم ملي ايران، به آلکس سوسي دبيرکل کنفدراسيون فوتبال آسيا اعتراض کرد.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، در اين نامه آمده است: پيرو نامه ديروز 19 آبان 92 به کنفدراسيون فوتبال آسيا، در خصوص اقامت تيم ملي ايران در تايلند، به اطلاع مي‌رساند که فدراسيون فوتبال تايلند همکاري خوب و مناسبي با تيم ملي ايران نداشته است و در يک حرکت عجيب و غير حرفه‌اي و غير استاندارد يک هتل را براي اسکان دو تيم ايران و تايلند اختصاص داده بودند که خلاف عرف بين‌المللي بود. در حاليکه در بانکوک هتل‌هاي با استاندارد بالا وجود دارد که تيم‌ها را به صورت مجزا مي‌توان اسکان داد.

ضمن اينکه فدراسيون فوتبال تايلند جهت استقبال از تيم ملي فوتبال ايران به فرودگاه نرفته‌اند و هيچ نماينده‌اي از اين کشور در فرودگاه حضور نداشته و حمل و نقل و انتقال تيم ملي ايران را از فرودگاه به هتل را انجام نداده‌اند.

علاوه بر همه اينها، توافقنامه‌اي که فدراسيون فوتبال ايران در خصوص امکاناتي که در اختيار تيم ملي تايلند در تهران قرار داده بود به فدراسيون فوتبال تايلند از هفته ها قبل ارسال کرده بود که متاسفانه فدراسيون تايلند، در خصوص انجام مفاد توافقنامه هيچ اقدامي انجام نداده است.

شايان ذکر است که تيم ملي تايلند در بازي رفت، در هتل 5 ستاره استقلال به صورت مجزا اقامت داده شد و فدراسيون فوتبال ايران حداقل اين خواسته را از تايلند داشته که تيم ايران را در هتلي جداگانه و مشابه با شرايط هتل استقلال، اسکان دهد. بنابراين از آنجايي که تيم ايران هتل خود را تغيير داده و به هتل ديگري رفته است به همين دليل از کنفدراسيون فوتبال آسيا درخواست مي‌شود که به فدراسيون تايلند دستور بدهد که هزينه اقامت تيم ملي ايران از 13 تا 16 نوامبر را بر اساس قوانين تقبل کند.

در پايان فدراسيون فوتبال ايران توجه کنفدراسيون فوتبال آ سيا را به مشکلات و اتفاقاتي که توسط باشگاه بوريرام يونايتد براي باشگاه استقلال ايران در مرحله يک چهارم پاياني مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در فصل گذشته و در تاريخ 18 سپتامبر در تايلند آمد جلب کنيم که طي آن تيم بوريرام يونايتد رفتار حرفه‌اي با باشگاه ايراني نداشت و مشکلات و ناراحتي‌هاي زيادي براي باشگاه ايراني ايجاد کرد. به نظر مي‌آيد که اينگونه حرکت‌ها و رفتارهاي غيرحرفه‌اي در تايلند در روزهايي که ميزبان مسابقات بين‌المللي هستند مرسوم است. بنابراين فدراسيون فوتبال ايران از کنفدراسيون فوتبال آسيا به عنوان بالاترين نهاد ناظر بر مسابقات آسيايي انتظار داريم که نگاه يکساني به فدراسيون هايش داشته باشد در حاليکه از فدراسيون فوتبال ايران در مسابقات مختلف کنفدراسيون فوتبال آسيا مي‌خواهد که تمام جزئيات ميزباني و برگزاري مسابقه را رعايت کنيم، به ساير فدراسيون‌ها مثل فدراسيون تايلند هم دستور و تذکر دهد و نظارت کند تا به تمام قوانين و بخشنامه‌هاي کنفدراسيون فوتبال آسيا احترام گذاشته و همه مسئوليت‌هاي مربوط به ميزباني را به نحو احسن انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها