کد خبر: ۱۸۱۳۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
کميته انضباطي آخرين احکام و آرايش را در خصوص پرونده هاي واصله به فدراسيون فوتبال را اعلام کرد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، احکام و آرا و دعوت نامه ها به شرح زير است:

فيرات يک جلسه محروم شد

انگين فيرات سرمربي تيم سايپا در بازي 12 آبان تيمش در مقابل استقلال، سايپا به دليل تخلفاتي چون اعتراضات مکرر به داور بازي به يک جلسه محروميت از همراهي تيمش و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. راي صادره قطعي است.

شکايت باشگاه راه آهن از پرسپوليس رد شد

باشگاه راه آهن طي شکايتي از باشگاه پرسپوليس و ميلاد کمنداني، نامبرده را بازيکن تيم راه آهن دانسته و مدعي شده که با وي قراردادي امضا کرده است. از آنجايي که اين بازيکن با باشگاه پرسپوليس قرارداد بسته و به يکي از تيم هاي ليگ فوتبال کشور پرتغال منتقل شده است، کميته انضباطي پس از بررسي پرونده متوجه شد که قراردادي که باشگاه در اين زمينه ارائه کرده ممهور به مهر باشگاه راه آهن نيست و تک تک برگهاي قرارداد بايد داراي اثر انگشت بازيکن و همچنين تک تک اوراق بايد داراي امضا کارگزار مي بود که هيچ کدام از موارد فوق رعايت نشده است به همين دليل کميته انضباطي شکايت باشگاه راه آهن را رد مي کند. راي صادره قطعي است.

شکايت مجتبي جباري از استقلال

جلسه رسيدگي به شکايت مطالبه وجه مجتبي جباري از باشگاه استقلال تهران، روز يکشنبه سوم آذرماه در محل کميته انضباطي برگزار مي شود. عدم حضور طرفين مانع از رسيدگي نيست.

همچنين جلسه رسيدگي به تقاضاي اعاده دادرسي شهاب گردان بابت شکايت از باشگاه ذوب آهن اصفهان هم يکشنبه سوم آذرماه در محل کميته انضباطي برگزار مي شود. عدم حضور طرفين مانع از رسيدگي نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها