کد خبر: ۱۸۱۳۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۱ آبان ۱۳۹۲
تلاش وزارت امور خارجه آمریکا برای ارتباط گیری با مردم ایران:
با روی کار امدن دولت تدبیر و امید و نظر مثبت حجت الاسلام روحانی برای مذاکره با امریکا و در پی آن شکسته شدن تابوی ارتباط با امریکا به دست دولت یازدهم در این روزها شاهد حضور فعال سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امور خارجه آمریکا بسیاری از رسانه های داخلی و همسو با دولت هستیم. آلن ایر در صفحه فیس بوک خود هر روز با ذوق و شوق فراوان از مصاحبه رسانه های ایرانی با وی می نویسد که فعالیت وی در روزنامه های شرق و بهار و همچنین خبرگزاری های ایسنا و مهر پر رنگ تر می باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پس اقدام سال گذشته سایت احمد توکلی جهت مصاحبه با آلن ایر سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امور خارجه آمریکا، انتقادات بسیاری نسبت به رپرتاژ سایت الف برای وزارت خارجه امریکا بیان گردید.

اما با روی کار امدن دولت تدبیر و امید و نظر مثبت حجت الاسلام روحانی برای مذاکره با امریکا و در پی آن شکسته شدن تابوی ارتباط با امریکا به دست دولت یازدهم در این روزها شاهد حضور فعال سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امور خارجه آمریکا بسیاری از رسانه های داخلی و همسو با دولت هستیم.

آلن ایر در صفحه فیس بوک خود هر روز با ذوق و شوق فراوان از مصاحبه رسانه های ایرانی با وی می نویسد که  فعالیت وی در روزنامه های شرق و بهار و همچنین خبرگزاری های ایسنا و مهر پر رنگ تر می باشد.

این در حالی است که يکی از مقامات وزارت امورخارجه آمريکا در گفتگو با راديو اروپای آزادی اعلام داشته بود: «دولت ايالات متحده به دنبال آن است تا از طريق سخنگوی فارسی زبان خود و ديگر راه‌ها، از جمله رسانه‌ها، با مردم ايران تعامل کند.»











نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها