کد خبر: ۱۸۱۳۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
سخنگوی هیئت دفاع «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر اعلام کرد که هیئت دفاع مرسی فردا در زندان برج العرب با وی ملاقات می‌کند.
به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المصری الیوم، «محمد الدماطی» اعلام کرد که هیئت دفاع مرسی متشکل از خود وی و دکتر «محمد سلیم العوا»، «محمد طوسون»، «اسامه الحلو» و «اسامه» پسر مرسی فردا با وی در زندان برج العرب ملاقات می‌کند.
دماطی در بیانیه‌ای افزود که این هیئت دستور کاری برای این ملاقات ندارد اما در این دیدار معرفی یک تیم برای دفاع از مرسی بررسی خواهد شد زیرا مرسی در جلسه نخست محاکمه زمانی که هیئت قضات دادگاه از وی درباره وکیل سوال کرد، مرسی سکوت کرد اما ما سعی کنیم که موافقت مرسی برای معرفی وکیل را بگیریم.
دماطی اظهار داشت که در دیدار با مرسی درباره مسائل زیادی با وی گفت‌وگو خواهند کرد و احتمالا راهبرد دفاع از مرسی با توجه به دیدگاه خود وی تدوین شود و همچنین بر برگزاری دادگاه خاص بر اساس قانون اساسی 2012 تاکید خواهیم کرد.
برخی منابع امنیتی نیز گزارش دادند که پس از پایان انجام آزمایشات پزشکی لازم از مرسی، وی از بیمارستان زندان به محل حبسش انتقال داده خواهد شد زیرا آزمایشات وی نیز نشان داده است مرسی از صحت کامل برخوردار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها